خبرگزاری کار ایران

دوشنبه آخرین اردوی کاراته‌کاها؛

تمرینات تیم ملی کاراته فردا به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۴۳

تیم ملی کاراته کشورمان که خود را برای حضور در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی آماده می‌کند، فردا در اردو حضور دارد تا بعد از ۳ روز استراحت، دور جدید تمرینات ملی پوشان از روز دوشنبه هفته آینده آغاز شود.

تمرینات تیم ملی کاراته ایران جهت حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی به پایان می‌رسد تا از روز دوشنبه آخرین مرحله تمرینات ملی‌پوشان کشورمان آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی کاراته کشورمان که خود را برای حضور در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی آماده می‌کند، فردا(پنجشنبه) در اردو حضور دارد تا بعد از ۳ روز استراحت، دور جدید تمرینات ملی پوشان از روز دوشنبه هفته آینده آغاز شود.

اعضای تیم ملی که از روز شنبه هفته جاری در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را ادامه می‌دهند، از فردا تا روز یکشنبه هفته بعد استراحت خواهند کرد تا آخرین مرحله اردوی آمادگی خود قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی را از روز دوشنبه آغاز کنند.

امیر مهدی‌زاده، حسین سمندر، سعید حسنی‌پور و سجاد گنج زاده ترکیب تیم مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی را تشکیل می‌دهند که زیر نظر سید شهرام هروی، حسین روحانی، مهدی جعفری(مربیان) و سید محمد حسینی(مربی بدنساز) تمرینات خود را ادامه می‌دهند. مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی طی روزهای ۱۰ تا ۱۲ مهرماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز