خبرگزاری کار ایران

تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم؛

مهدوی: آلمان‌ها برای جنگ آخر با تمام توان می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۰۷

آلمان‌ها حتی اگر فرانسه را شکست می‌دادند، باز جلوی ما با انگیزه بازی می‌کردند، چراکه می‌دانند ایران خطرناک است و والیبال خوب بازی می‌کند و نباید ایران را دست کم بگیرند.

پاسور و کاپیتان دوم تیم ملی والیبال گفت: آلمان امشب جنگ آخرشان است و با تمام توان مقابل ایران صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدوی قبل از دیدار با آلمان افزود: امشب برای صعود به جمع ۴ تیم برتر با آلمان بازی می‌کنیم. کارمان در شهر کاتوویسا خیلی سخت است، ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. لیاقت داشتیم که تا اینجا آمده ایم. این را در بازی امشب مقابل آلمان نیز ثابت می‌کنیم. امشب می‌خواهیم ببریم تا خیال‌ ما از بابت صعود به جمع ۴ تیم برتر راحت شود و فردا شب هم برای بازی با فرانسه برای اولی و دومی به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: فرقی نمی‌کرد، آلمان‌ها حتی اگر فرانسه را شکست می‌دادند، باز جلوی ما با انگیزه بازی می‌کردند، چراکه می‌دانند ایران خطرناک است و والیبال خوب بازی می‌کند و نباید ایران را دست کم بگیرند، ولی آنها جنگ آخر شان است و با همه توان می آیند. این قضیه می تواند هم برایشان خوب باشد و هم بد. هم استرس زیادی ایجاد می کند و هم اینکه اگر ببازند همه چیز را از دست می دهند. به خاطر همین می توانیم از این فرصت استفاده کنیم، حالا که تحت فشار هستند به خاطر استرس، با بهترین عملکرد مقابل آلمان پیروز شویم.

رقابت‌های مرحله سوم والیبال قهرمانی مردان جهان شب‌گذشته آغاز شد و دو تیم آلمان و فرانسه از گروه ایران به مصاف هم رفتند که فرانسه ۳ بر صفر آلمان را از پیش رو برداشت.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۲:۵۵ امشب در نخستین مسابقه خود در مرحله سوم این رقابت ها به مصاف آلمان می رود.
شاگردان اسلوبودان کواچ اگر در این دیدار موفق به شکست آلمان شوند، صعودشان به جمع چهار تیم برتر جهان قطعی می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز