خبرگزاری کار ایران

استاد دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با ایلنا:

نجفی برای تصدی وزارت علوم توانایی لازم را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۰۵

به میزانی که ذهنیت‌ مجلس و دولت به هم نزدیک‌تر باشد، روند دستیابی به اهداف علمی و آموزشی در این وزارتخانه نیز ارتقاء خواهد یافت.

یک استاد دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است تا زمانی که آرامش در جامعه دانشگاهی حاکم نشود، نمی‌توان به تحقق اهداف و برنامه های وزارت علوم امیدوار بود.

مصطفی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد احتمال معرفی نجفی، به عنوان وزیر علوم به مجلس با اشاره به نقش کلیدی وزیر علوم در برطرف کردن مسائل آموزش عالی گفت: اینکه چه کسی تصدی وزارت علوم را به عهده می‌گیرد بسیار مهم است، اما مهمتر از شخص وزیر نزدیکی ذهنیت نهادهای مرتبط با این وزارتخانه جهت تحقق اهداف است.

وی هم سویی مجلس با دولت را برای گسترش آرامش جهت تحقق اهداف وزارت علوم و دانشگاه‌ها ضروری دانست و افزود: به میزانی که ذهنیت‌ مجلس و دولت به هم نزدیک‌تر باشد، روند دستیابی به اهداف علمی و آموزشی در این وزارتخانه نیز ارتقاء خواهد یافت.

وی با اشاره به سوابق نجفی اظهار داشت: براساس‌ شناختی که من از سابقه اجرایی و کارهای آقای نجفی دارم به نظر می‌رسد که ایشان گزینه مناسبی برای گرفتن تصدی این وزارت خانه باشند.

این استاد دانشگاه علامه طباطبایی در ارزیابی میزان توانمندی نجفی در خصوص پیگیری مسائلی همچون پرونده بورسیه‌های غیر قانونی و همچنین تحقق اهداف جامعه دانشگاهی گفت: به نظر می‌رسد ایشان برای تصدی وزارت علوم از توانایی کافی و لازم برخوردار باشد اما به طور حتم ایشان برای تحقق اهداف این وزارتخانه به کمک دولت، مجلس و سایر نهادهای موثر در نظام جمهوری اسلامی نیاز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز