خبرگزاری کار ایران

بازی‌‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

پیغمبری: می‌خواهم اولین مدال‌آور کاروان‌ایران باشم / در بهترین شرایط هستم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۵۴۳

من اولین مدال آور ایران در گوانگجو بودم و امیدوارم که در این دور از بازی ها نیز بتوانم اولین مدال آور ایران باشم و شک نداشته باشید که برای کسب خوشرنگ ترین مدال وارد صحنه می شوم.

احسان پیغمبری اولین نماینده تیم ملی تالو کشورمان که به عنوان اولین ورزشکار این رشته کار خود را در بازی های آسیایی آغاز می کند، گفت: خوشبختانه با تمرینات خوبی که در تهران پشت سر گذاشتم در شرایط آمادگی خوبی هستم.

به گزارش ایلنا، احسان پیغمبری اضافه کرد: کادر فنی تیم ملی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا نمایندگان اعزامی کشورمان با بهترین شرایط در اینچئون حضور یابند. از بدو ورود به اینچئون تمرینات خود را مجددا زیر نظر کادر فنی آغاز و خوشبختانه مشکل و مصدومیت خاصی ندارم.

پیغمبری یادآور شد: من اولین مدال آور ایران در گوانگجو بودم و امیدوارم که در این دور از بازی ها نیز بتوانم اولین مدال آور ایران باشم و در واقع تمام شرایط برای مدال آوری مهیاست و شک نداشته باشید که برای کسب خوشرنگ ترین مدال وارد صحنه می شوم.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین کاروان، فدراسیون و کادر فنی اظهار داشت امیدوارم تا با کسب مدال حاصل زحمات خود و تمام مجموعه را بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز