خبرگزاری کار ایران

عیادت مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان از هنرمند سنندجی

کد خبر : ۲۰۵۵۱۴

فتانه ولیدی برای مردم کردستان بویژه اهالی سنندج نامی شناخته شده است که متاسفانه علاوه بر شرایط نامساعد روحی که از سال‌ها پیش موجب انزوای وی شده، مدتی است از تیروئید شدید رنج می‌برد.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و جمعی از کارکنان استانداری کردستان به عیادت فتانه ولیدی، بانوی هنرمند سنندجی رفتند.
مدیر کل امور بانوان که به دستور استاندار کردستان به عیادت فتانه ولیدی رفته بود به خبرنگار ما گفت: استاندار پس از اطلاع از بیماری و شرایط نامساعد جسمی فتانه ولیدی، هنرمند نامدار، دستور عیادت و پیگیری مشکلات این بانوی خوش صدای سنندجی را صادر کرد.

لیلا آژیر افزود: فتانه ولیدی برای مردم کردستان بویژه اهالی سنندج نامی شناخته شده است که متاسفانه علاوه بر شرایط نامساعد روحی که از سال‌ها پیش موجب انزوای وی شده، مدتی است از تیروئید شدید رنج می‌برد.

وی ادامه داد: طبق دستور صادره از سوی استاندار، امور بانوان استانداری و نماینده دانشگاه علوم پزشکی مسئول بررسی و رسیدگی سریع به شرایط وخیم این بانوی هنرمند شدند که در اولین دیدار هماهنگی‌های لازم بین این دو ارگان و خانواده ولیدی صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم موجب التیام بخشی از آلام این هنرمند محبوب باشیم.

فتانه ولیدی از شاگردان با استعداد و خوش صدای استاد حسن کامکار در سال‌های قبل از انقلاب بوده که به دلیل تألمات روحی سال‌های زیادی را دور از هنر و موسیقی سپری کرده اما همچنان جایگاه والایی در بین مردم و هنرمندان کُرد زبان داراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز