خبرگزاری کار ایران

تناقض در گفته های آقای وزیر راه ادامه دارد

تعداد واقعی هواپیماهای وارداتی مشخص شود؟

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۷۲

در حالی که وزیر راه و شهرسازی کمتر از یک ماه گذشته در برنامه " نگاه " از ورود ۱۰ هواپیما به ناوگان هوایی کشور در طی یک سال گذشته خبر داده بود، ‌ در سفر زنجان تعداد هواپیماهای وارد شده در طول یک سال ر ا ۱۲ فروند اعلام کرد.

در حالی که وزیر راه و شهرسازی کمتر از یک ماه گذشته در برنامه " نگاه " از ورود ۱۰ هواپیما به ناوگان هوایی کشور در طی یک سال گذشته خبر داده بود، در سفر زنجان تعداد هواپیماهای وارد شده در طول یک سال را ۱۲ فروند اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، آخوندی در سفر به زنجان با بیان اینکه در یک سال گذشته ۱۲ هواپیما به ناوگان هوایی اضافه شده است، ‌گفت: در ماه‌های آینده تعدادی هواپیما وارد ناوگان هوایی کشور می‌شود.

عباس آخوندی با اشاره به مشکل ساختاری بنگاه داری در صنعت هوانوردی از تصمیمات تازه در شورای عالی هواپیمایی کشوری در این خصوص خبر داد و گفت: در یک سال گذشته ۱۲ هواپیما به ناوگان اضافه شده است.

عباس آخوندی در سفر به استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مشکلات حمل و نقل هوایی به دو موضوع بنگاه داری در صنعت هوایی و نیاز به نوسازی ناوگان بر می‌گردد، تصریح کرد: بنگاه‌هایی که می‌خواهند وارد صنعت حمل ونقل هوایی شوند باید با کفایت سرمایه بیشتری وارد شوند تا بتوانند در تامین نیروی انسانی و ارائه خدمات سرمایه لازم را داشته باشند.

وی افزود: باید سرمایه گذاری بنگاه‌ها در حدی باشد که قدرت ایفای تعهدات خود را داشته باشند.

وی درخصوص برنامه وزارت راه و شهرسازی برای گسترش شبکه ریلی توضیح داد: با توجه به صرفه جویی قابل توجه انرژی در شبکه ریلی که به نسبت یک ششم جاده می‌باشد توسعه راه آهن مد نظر قرار دارد.

آخوندی گفت: امسال از محل بند ق تبصره ۳، ‌برنامه مفصلی طراحی شده است که براساس آن به تمام کسانی که در ناوگان ریلی سرمایه گذاری می‌کنند کمک موثری خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین براساس برنامه ریزی صورت گرفته بابت هر تن - کیلومتری باری که بیشتر از گذشته حمل و نقل مشوق‌هایی برای شرکتهای حمل و نقل ریلی در نظر گرفته می‌شود.

راهداری و روکش آسفالت بخش‌هایی از باند شمالی آزاد راه زنجان - قزوین و باند جنوبی آزاد راه زنجان - تبریز اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت محورهای ترانزیتی کشور که در استان زنجان قرار دارد، نگهداری و اجرای عملیات راهداری آن‌ها مورد توجه قرار دارد.

وی اظهار داشت: بحثسه خطه کردن راه آهن تهران به کرج، دو خطه کردن مسیر تهران - قزوین و برقی کردن خطوط و افزایش سرعت در حال بررسی است.

گفتنی است طی یک ماه گذشته نیز هیچ خبری مبنی بر واردات دو فروند هواپیما به کشور اعلام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز