خبرگزاری کار ایران

رضوی یزدی در گفت‌وگو با ایلنا:

نامه مجمع روحانیون انعکاس خوبی داشت / خبر راه ندادن خاتمی به بیمارستان صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۶۶

آقای خاتمی علاقه‌مند بودند این نامه با امضای خودشان باشد / برخی از افراد نیز خواستند این حرکت را تخطئه کنند و ایرادگیری‌هایی کنند اما ایرادات قابل توجهی نبود و نتوانست اصل کار را به حاشیه براند.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه نامه این تشکل به رهبری در مورد سلامت ایشان انعکاس خوبی داشته است، تاکید کرد: شایعه راه ندادن خاتمی به بیمارستان محل بستری رهبری صحت ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضوی یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه اخیر شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: این جلسه شب دوشنبه و به ریاست سید محمد خاتمی برگزار شد.

وی با اشاره به نامه مجمع روحانیون مبارز به رهبر انقلاب اظهار داشت: مجمع روحانیون مبارز مصوب کرده بود تا خدمت رهبری پیامی به مناسبت سلامتی‌شان بدهد و با امضای آقای خاتمی باشد چراکه آقای خاتمی علاقه‌مند بودند این نامه با امضای خودشان باشد.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با تاکید براینکه این نامه انعکاس خوبی داشته است، تصریح کرد: این نامه می‌تواند حرکت بسیار خوبی در فضای سیاسی کشور باشد. البته مشاهده کردیم که برخی از افراد نیز خواستند این حرکت را تخطئه کنند و ایرادگیری‌هایی کنند اما ایرادات قابل توجهی نبود و نتوانست اصل کار را به حاشیه براند.

رضوی یزدی در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه‌های اقتدارگرا شایعه کرده‌اند که آقای خاتمی به بیمارستان محل بستری رهبری رفته بوده اما وی را راه نداده بودند؟ خاطر نشان کرد: این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز