خبرگزاری کار ایران

ستاد اجرائی انصار حزب‌الله:

معاندان به زودی انگشت به دهان خواهند شد / هزینه آن را به جان خریده‌ایم

کد خبر : ۲۰۵۴۶۵

آغاز مرحله دوم عضوگیری انصار حزب‌الله / معابر را از لوثوجود مظاهر فسق پیراسته می‌کنیم / نیاز به کسب اجازه از کسی نداریم /

حزب الله مأمور معذور نیست که برپا شدن گرد و خاک مغلطه احیاناً او را منفعل و یا از صحنه به در کند / گروههای امر به معروف وناهی از منکر سیار نه ضابط قضائی هستند و نه مامور به بگیر و ببند که نیاز به کسب اجازه از کسی داشته باشند…

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری انصارحزب الله، برادران داوطلب شعار «یاحسین» و خواهران متقاضی شعار «یا زینب» را به شماره ۳۰۰۰۵۶۹۲ پیامک نمایند.

هراس در دل و دستپاچه!

۱ - جهت اطلاع «طیف مشخص» وجریانهای برانداز: گروههای سیار امربه معروف و نهی از منکر انصار حزب الله از روز یکم تیر ماه کار خود را نه تنها در تهران بلکه در کل کشور آغاز کرده اند که برای خنثی سازی توطئه منافقان گزارش آن رسانه ای نمی شود - لذا پروپاگاندای رسانه ای فعلی در حالی است که رسانه های ذینفع هنوز حتی بخش کوچکی از گستردگی کار را هم ندیده اند و انشاالله به زودی متحیر خواهند شد.

کجای قانون؟!

۲ - به دور از هرگونه پیچیدگی و فلسفه بافی به سبک مغلطه گران بی‌منطق یاد شده این سوال مطرح است که کجای قانون امربه معروف و نهی از منکر نیاز به اخذ مجوز داشته است؟! حال با عطف به این سوال معلوم الجواب، سوال دومی به این شرح مطرح است که کجای قانون آمده که اگر این فریضه الهی به صورت دستجمعی و سواره انجام شود غیر قانونی است؟

نه ضابط؛ نه مامور

۳ - گروههای امر به معروف وناهی از منکر سیار نه ضابط قضائی هستند و نه مامور به بگیر و ببند که نیاز به کسب اجازه از کسی داشته باشند. آنان جمعی دغدغه مند هستند که در این وانفسای لجام گسیختگی فساد و فحشا در معابر برای اقامه فریضه واجب الهی قیام کرده اند و هزینه آن را نیز به جان خریده اند که تاریخ همین چند ساله شاهد محکمی بر مظلومیت و صلابت آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

حزب‌الله همیشه در میدان

۴ - حزب الله مأمور معذور نیست که برپا شدن گرد و خاک مغلطه احیاناً او را منفعل و یا از صحنه به در کند. در راستای بند ۷ به اطلاع مغلطه گران خیالباف می رساند که روز ۲۱ تیر ماه که خار تجمع حزب الله در اعتراض به عملکرد رسانه ملی به چشم دشمنان فرو رفت، تنها به شعار دادن نگذشت. مطلع باشید که یکی از کارویژه های انصار از آن روز تا کنون جذب داوطلب برای فعالیت در گروههای سیار امر به معروف و نهی از منکر بود تا به اذن و فضل الهی عمل به این فریضه را وسعت بخشیده و معابر را از لوثوجود مظاهر فسق پیراسته کنیم.

«یاحسین» و «یا زینب»

۶ - بدینوسیله مجددا به اطلاع خواهران و برادران می رساند: از آنجا کار سازماندهی افراد ثبت نامی در مرحله اول به پایان رسیده است، ستاد اجرایی انصار حزب الله مجددا به منظور تکمیل و گسترش گروههای سیار امر به معروف و نهی از منکر زبانی که زیر نظر این موسسه سازماندهی می شوند عضو می پذیرد. براین اساس برادران داوطلب شعار «یاحسین» و خواهران متقاضی شعار «یا زینب» را به شماره ۳۰۰۰۵۶۹۲ پیامک نمایند.

خداوند تعالی مددکار همه باشد
ستاد اجرائی انصار حزب‌الله

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز