خبرگزاری کار ایران

در حاشیه اجلاس آلکو برگزار شد؛

دیدارهای وزیر دادگستری با مقامات قضایی کشورهای عضو آلکو

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۴۴۷

جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک رسالت انسان دوستانه، بشری و الهی، آماده است تا نقش خود را بخوبی ایفا کند و تاکنون نیز در این راه متحمل هزینه‌های سنگینی شده است و ما معتقدیم استقلال و عزت ملت ما از این طریق حفظ می‌شود.

وزیر دادگستری در دیدارهای دو جانبه با مقامات قضایی کشورهای عضو آلکو بر لزوم تقویت و تحکیم هرچه بیشتر روابط بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو این سازمان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، در حاشیه پنجاه و سومین اجلاس سالانه سازمان حقوقی مشورتی آسیایی - آفریقایی(آلکو) با چند تن از مقامات قضایی کشورهای عضو این سازمان، بطور دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر دادگستری در این دیدارها با بیان این مطلب که مسایل حقوق اساسی ملت‌ها از مسایل بسیار جدی و ضروری امروز جامعه جهانی است، گفت: خوشبختانه امروز فرهنگ عمومی ملت‌ها رشد و توسعه یافته و نخبگان برجسته و آزاد اندیش و مستقلی در بین این ملت‌ها وجود دارند، که سرمایه‌های واقعی هستند و مهمترین مساله آشنایی ملت‌ها به حقوقشان و پایداری و استقامت برای احقاق حقوقشان است.

وی همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک رسالت انسان دوستانه، بشری و الهی، آماده است تا نقش خود را بخوبی ایفا کند و تاکنون نیز در این راه متحمل هزینه‌های سنگینی شده است و ما معتقدیم استقلال و عزت ملت ما از این طریق حفظ می‌شود.

در حاشیه پنجاه و سومین اجلاس سالانه سازمان حقوقی مشورتی آسیایی - آفریقایی(آلکو) مقاماتی از کشورهای فلسطین، لبنان، سریلانکا و امارات و اردن با وزیر دادگستری دیدار و گفت‌وگو کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز