خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی اولویت کاری سازمان تامین اجتماعی را اعلام کرد:

اعتبار دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی را افزایش می دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۵۶

دو بخش ویژه مراقبت از نوزادان در بیمارستان تامین اجتماعی البرز کرج راه اندازی شد / تا پایان امسال چهار بیمارستان دیگر به تعداد تخت های بیمارستانی تامین اجتماعی اضافه خواهد شد.

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو بخش ویژه مراقبت از نوزادان در بیمارستان تامین اجتماعی البرز کرج راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا در کرج، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور افتتاح یک طرح ورزشی کارگری، بازدید از شیرخوارگاه کرج و افزایش ظرفیت یک طرح درمانی ویژه تامین اجتماعی در استان البرز حضور پیدا کرده بود، در حاشیه گشایش دو بخش درمانی جدید بیمارستان تامین اجتماعی البرز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالانه ۱۲۰ هزار میلیارد ریال در بخش درمان مستقیم، غیرمستقیم و نظام سلامت سازمان تامین اجتماعی هزینه می شود.

علی ربیعی در ادامه با بیان این مطلب که سه مبحثافزایش زمان اعتبار دفترچه های درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی، کیفیت خدمات و بیمه درمانی ایرانیان در اولویت کاری سازمان تامین اجتماعی قرار دارد گفت: طرح الکترونیکی کردن بیمه بیماران از دیگر برنامه های سازمان تامین اجتماعی است که با جدیت دنبال می شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که هم اکنون تعداد هشت هزار تخت بیمارستانی سازمان تامین اجتماعی در کشور به مردم خدمات می دهند، اعلام کرد: تا پایان امسال، چهار بیمارستان دیگر به بیمارستان های تامین اجتماعی اضافه خواهد شد.

علی ربیعی در ادامه با بیان این مطلب که هم اکنون عملیات ساخت ۲۴ کلینیک درمانی تامین اجتماعی تا پایان امسال در دستور قرار گرفته است از بهره برداری این پروژه های درمانی تا سه سال آینده خبر داد.

وی در پایان، با اشاره به راه اندازی دو بخش جدید در بیمارستان تامین اجتماعی البرز کرج، از آغاز به کار هفت پزشک متخصص و فوق تخصص و افزایش ۴۰ نفر پرستارو کارشناس به کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان خبر داد.

به گفته دکتر احمد تاجمیر، رییس هیات مدیره بیمارستان البرز، این دو بخش شامل " ان آی سی یو " با ۱۰ تخت بستری و " پوز آی سی یو " با ۱۵ تخت بستری ویژه نوزادان است که برای احداثو تجهیز این دو بخش در بیمارستان البرز شهرکرج ۳۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز