خبرگزاری کار ایران

فرصت ثبت‌نام تور جشنواره تئاتر هایفست تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۳۸

موسسه باران با همکاری جشنواره بین‌المللی تئاترهایفست ارمنستان از علاقمندان سفر به جشنواره تئاتر هایفست تا روز پنجشنبه ۲۷ شهریور ثبت‌نام می‌نماید.

فرصت ثبت نام تور جشنواره تئاتر هایفست تمدید شد و موسسه باران با همکاری جشنواره بین‌المللی تئاترهایفست ارمنستان جهت ثبت نام تورازعلاقمندان سفر به این جشنواره تا روز پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه اقدام به ثبت نام می‌نماید.

به گزارش ایلنا؛ به دلیل استقبال از این تور آموزشگاه هنرهای نمایشی باران فرصت ثبت نام را تا روز پنجشنبه ۲۷شهریور ماه تمدید کرد تا با همکاری جشنواره بین‌المللی تئاترهایفستHigh fest)) ارمنستان از علاقمندان سفر به این جشنواره که تئا‌تر کشورهای استقلال‌یافته شوروی سابق است ثبت نام به عمل ‌آورد.

این تور تئاتری برای تماشای نمایش‌های جشنواره و شرکت در ورکشاپ‌های تخصصی تئاتری در حاشیهٔ جشنواره برگزار می‌شود و با حضور علاقمندان ایرانی در کشور ارمنستان و شرکت در سمینار‌ها و ورک شاپ‌ها به منظور آشنایی با جو آثار هنری جهان و امکان مبادلهٔ تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئا‌تر، برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی تئا‌تر «های فست» هر ساله از اول تا دهم اکتبر در ایروان، پایتخت ارمنستان برگزار می‌شود. اجراهای جشنواره در ژانر‌ها و گونه‌های مختلفی ازجمله: درام، کمدی، پانتومیم، سیرک، تئا‌تر خیابانی، و غیره اجرا می‌شوند و علاوه بر برنامه‌های اصلی جشنواره، سمینار‌ها و کلاس‌هایی نیز، هم برای شرکت‌کنندگان و هم برای تماشاگران به منظور آشنایی با جو آثار هنری جهان و امکان مبادلهٔ تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئا‌تر، برگزار می‌شود.

نام‌نویسی در این برنامه برای اعضای باران همراه با ۱۰% وبرای اعضای تیوال ۵% تخفیف خواهد داشت.

به اطلاع می‌رساند این تور به دو صورت هوایی با بهای ۰۰۰/۰۰۰ / ۱۷ریال و ۰۰۰/۰۰۰ / ۲۲ ریال ارائه می‌گردد، که شامل ویزا، بلیت رفت وبرگشت، اسکان، ترنسفر، غذا، کل بلیتهای نمایش‌های جشنواره، ورکشاپهای تخصصی، مراسم افتتامیه جشنواره و گشت است.

علاقمندان جهت ثبت نام به خیابان استاد نجات الهی، ابتدای خیابان اراک، پلاک ۷۲، واحد ۷ مراجعه و یا با شماره ۸۸۹۰۰۷۸۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز