خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان:

ظرفیت تولید به ۲۰ درصد رسیده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۸۲

امروزه با این مشکلات عدیده ای که وجود دارد تولید کنندگان نمی توانند ۱۰۰ درصد تولید داشته باشند وظرفیت تولید خودرابه ۲۰ درصد رسانده اند.

نخستین جلسه هم اندیشی روسای شرکت های شهرک صنعتی امام زاده عبدالله شهرستان آمل در شرکت دانی شاد این شهرک برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آمل، این جلسه با حضور شفیع زاده فرماندار ویژه آمل، جوادی ریاست انجمن کار فرمایان شهرستان آمل، عشریه رییس اتاق بازرگانی مازندران، زمانی رییس اداره بازرگانی شهرستان آمل، معتمدی رییس اداره صنایع و معادن آمل، شاهمیرانی رییس اداره مالیات آمل، عباسعلی کهین پور مدیر تامین اجتماعی آمل، هیئت امنائ شهرک صنعتی و تعدادی از صنعتگران درفاز اول شهرک صنعتی امام زاد ه عبدالله آمل درشرکت دانی شاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه تعدادی از روسای شرکت ها برای پیشگیری از رکورد اقتصادی مطالب وپیشنهاداتی را ارائه دادند.

همچنین غلامرضا عشریه رییس اتاق بازرگانی مازندران در این جلسه گفت: امروزه روسای کارخانه ها در طول یک روز برای حل مشکلات بیشتر وقت خود را در بانک ها و ادارات میگذارنند.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی امام زاده عبدالله شهرستان آمل افتخار مازندران است گفت: متاسفانه با وجود آنکه ۴۶ درصد صنعت مازندران در آمل است صنعتگران دچار مشکلاتی هستند.

این مدیر ادامه داد: برای حل مشکلات صنعتگران آملی باید کمیته ای تشکیل شود و مشکلات ریشه یابی گردد. باورود فرماندار میتواند با این مسئولیت وارد عمل شود تا بتوانیم با تشکیل جلسات با روسای بانک ها و مدیران برخی از مشکلات صنعتگران را حل کرد.
رییس اتاق بازرگانی مازندران گفت: فشارزیاد به تولید کنندگان از سوی برخی از مسئولان کاردرستی نیست و باید برای تولید کننده وسرمایه گذاراحترام قائل شویم..

وی در پایان تاکید کرد: بخش خصوصی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق شعارامسال با مدیریت جهادی حرکت کنیم تا کشورمان رانجات دهیم.

محمدتقی جوادی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان آمل نیزدر جمع مسئولین و میهمانان این مراسم گفت: هر روز شاهد تعطیلی برخی کارخانجات هستیم و مشکلات صنعتگران روز به روز افزوده می شود.

وی افزود: ‌ باید بپذریم که درحال جنگ اقتصادی هستیم وباید برای پیروزی وعملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی دست به دست هم بدهیم وکمک کنیم؛ متاسفانه دولت تاکنون هیچ گامی برای رفع مشکلات برنداشته اشته است.

این مدیر ادامه داد: همکاری و هماهنگی بین دولت و بخش خصوصی میتواندبخش خصوصی را از وضعیت فعلی خارج کند ومطمئنا فعالان بخش خصوصی انتظار دارند دولت آنها را در این حوزه حمایت کند.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان آمل ادامه داد: معافیت ها و تسهیلات مالیاتی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی نیز یکی از راه های برون رفت از رکود اقتصادی فعلی است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه با این مشکلات عدیده ای که وجود دارد تولید کنندگان نمی توانند ۱۰۰ درصد تولید داشته باشند وظرفیت تولید خودرابه ۲۰ درصد رسانده اند.

جوادی افزود: بخش خصوصی می تواند در بهبود فضای اقتصادی کشور نقش آفرینی کند و کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در دست بخش خصوصی است.

در این جلسه غلامحسین شفیع زاده معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان آمل نیز گفت: بزرگترین شعاردولت تدبیر وامید شعار اعتدال را در جامعه جاری کرد وتلاش دولت تدبیر وامید دادن امید به بخش خصوصی برای تولید بیشتر است تا بتواند کشوررا ازاین رکود اقتصادی نجات بدهد.

وی افزود: شما صنعتگران عزیز سرمایه های میلیارد ی خود رابرای اقتصاد کشور در تولیدبکار گرفتید واگر این سرمایه رادربانک می گذاشتید بیشترین سودرا به شما می دادند.

وی اظهارداشت: شما سربازان پیاده نظام جنگ اقتصادی هستید؛ کشور درحال حاضر درشرایط بحرانی بسر می برد نیار به تولید شما عزیزان دارد و بر مسئولین تکلیف است که از شما حمایت کنند چراکه باید تولید کنندگان راحفظ کنیم.
فرماندار ویژه شهرستان آمل در پایان گفت: در بخش صنعت واقف نیستم و از صنعتگران میخواهم راهکار ها را ارائه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز