خبرگزاری کار ایران

باید از لحاظ مالی حمایت شویم؛

کفاشیان: کی‌روش بهترین گزینه تا جام ملت‌ها است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۷۶

ما از ۲ ماه پیش هم تصمیم گرفتیم تا کار خود را با کی‌روش ادامه بدهیم؛ حداقل تا جام ملت‌ها.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که گزینه ای بهتر از کی روش نداشتند، اگرچه ته دل خود برای تمدید قرارداد چندان هم راضی نبوده است.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان با اشاره به آخرین وضعیت کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش فردا صبح به ایران بر می‌گردد و پس از امضای قرارداد کارش را رسما شروع می‌کند.

وی با بیان اینکه وی کارش را قبلا هم شروع کرده بود، افزود: با این حال کار رسمی کی روش از فردا آغاز می‌شود. البته ته دل خود را برای تمدید قرارداد کی روش حذف کردیم. ما از ۲ ماه پیش هم تصمیم گرفتیم تا کار خود را با کی‌روش ادامه بدهیم؛ حداقل تا جام ملت‌ها.

کفاشیان با بیان اینکه گزینه ای بهتر از کی‌روش نداشتیم، متذکر شد: البته باید از لحاظ مالی حمایت شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به شکست تلخ تیم ملی امید به ویتنام در نخستین دیدار بازی های آسیایی اینچئون نیز گفت: این اولین مسابقه رسمی وینگادا در تیم امید بود که با ترکیبی از بازیکنان المپیکی و لیگ برتر برگزار شد. ما باید بازی‌های بعدی را هم ببینیم و بعد قضاوت کنیم. امیدواریم بازیکنان تیم امید خود را جدی بگیرند.

کفاشیان که مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود، ادامه داد: بازیکنان امید نباید حریفان را دست کم بگیرند. ما بعد از بازی های آسیایی عملکرد تیم را ارزیابی کرده و کارمان را برای المپیک به صورت جدی شروع خواهیم کرد.

وی درباره حذف تیم ملی فوتبال نوجوانان با شکست مقابل کره شمالی و از دست رفتن صعود به جام جهانی نیز خاطرنشان کرد: ما تیم خیلی خوبی داشتیم، ولی در این چند سال همیشه به قفل کره شمالی می‌خوریم. نمی‌دانم چرا در مراحل حذفی کنار می‌رویم و این مسئله مدیریت نمی‌شود. مراحل حذفی پاشنه آشیل ما است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز