خبرگزاری کار ایران

بایدخبرهای‌خوشی از اینچئون بشنویم؛

سجادی: شکست تیم فوتبال‌امید غیرمنتظره بود / قضاوت درباره امیدها زود است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۱۹

البته هنوز زود است که بخواهیم درباره تیم امید قضاوت کنیم و این شوک می تواند تیم ما را به بازی ها برگرداند و موج انگیزشی مثبتی در تیم ایجاد کند.

معاون سابق وزارت ورزش و جوانان با غیرمنتظره عنوان کردن شکست تیم فوتبال امید در برابر ویتنام گفت: این شکست باید تیم ما را به خودش بیاورد و در بازی‌های آینده با نمایشی بهتر آن را جبران کنیم.

حمید سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: ویتنام از نظر فنی و تکنیکی فوتبالی ندارد که بخواهد تیم امید ما را شکست دهد و باید دید چه مسائلی در اردوی تیم اتفاق افتاده که متحمل چنین شکست سنگینی شدیم. کادر فنی باید در عملکرد خود بازنگری کنند و ببینند در کجا اشتباه داشتند که چنین نتیجه غیرمنتظره و پیش بینی نشده‌ای رقم خورده است.

سجادی اضافه کرد: البته هنوز زود است که بخواهیم درباره تیم امید قضاوت کنیم و این شوک می‌تواند تیم ما را به بازی‌ها برگرداند و موج انگیزشی مثبتی در تیم ایجاد کند و در بازی‌های آینده تیم ما با چهره‌ای متفاوت در مسابقات ظاهر شود.

معاون سابق وزارت‌ورزش تصریح کرد: در روزهایی که رشته‌های کشتی و والیبال موج شادی‌بخشی را در فضای ورزش کشور ایجاد کرده‌اند، این‌گونه شکست‌ها کام مردم را تلخ می‌کند و امیدوارم از اینچئون ظرف ۲ هفته آینده خبرهای خوبی بشویم و دل مردم از پیروزی‌های ورزشکاران ما شاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز