خبرگزاری کار ایران

نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم؛

سمندر: ترسی از حریفان آسیایی نداریم / خودم را ثابت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۶۹

برای لیگ جهانی ژاپن وزن کم کردم و خدا را شکر نتیجه خوبی هم گرفتم، اما در کاراته وان ترکیه پس از مشورت با مریبان مبارزه نکردم.

کاراته‌کای وزن منهای ۶۷ کیلوگرم تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: در تمامی تورنمنت‌های و رقابت‌های بین المللی اخیر با رقبای آسیایی مبارزه کرده ایم و ترسی از حریفان نداریم.

به گزارش ایلنا، حسین سمندر با بیان این مطلب گفت: برای لیگ جهانی ژاپن وزن کم کردم وخدا را شکر نتیجه خوبی هم گرفتم اما در کاراته وان ترکیه پس از مشورت با مریبان مبارزه نکردم.

وی افزود: آسیب دیدگی کوچکی از ناحیه کمر داشتم که با فیزیوتراپی برطرف شد و الان برای مبارزه در تاتامی اینچئون آماده ام. چند سال بود که آرزوی شرکت در بازیهای آسیایی را داشتم. امیدوارم دست پر از این میدان بازگردم و با این مدال خودم را ثابت کنم.

سمندر گفت: مبارزات حریفانم را به همراه مربیان در اردو آنالیز کرده ام و نقاط قوت و ضعف آنها را می دانم و شگردها را تمرین می کنم.

وی نمایندگان قزاقستان، کره ای و عربستان را مهمترین حریفانش در تاتامی اینچئون دانست و گفت: با زحماتی که در این چند ماه اردو کشیده‌ایم باید هوشیار باشیم و هیچ حریفی را دست کم نگیریم.

سمندر در خصوص سعید احمدی که مهمترین رقیب او در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم به شمار می رود، گفت: از نتایجی که سعید در مسابقات مختلف بدست می آورد بسیار خوشحال می شوم چرا که برای این وزن افتخار آفرینی و آبروداری می کند. او بهترین دوست من است که امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز