خبرگزاری کار ایران

فقط به جنگیدن فکر می‌کنم؛

محجوب: می‌رویم از آبروی جودوی‌ایران دفاع کنیم / امیدواریم در اینچئون بهترین باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۵۰

باید از همان اولین مسابقه با تمام وجود وارد تاتامی شوی. از حریفانم شناخت دارم و فقط به جنگیدن فکر می‌کنم تا به امید خداوند نتیجه مطلوبی هم بگیرم.

جودوکار وزن ۱۰۰ - کیلوگرم تیم ملی تاکید کرد که انگیزه‌ زیادی برای موفقیت در اینچئون دارد.

به گزارش ایلنا، جواد محجوب درخصوص حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: مدت‌هاست در مراحل مختلف تمرینات و اردوها شرکت کرده‌ایم و تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشتیم. در ۲ ماه گذشته فقط یک‌بار خانواده‌ام را دیده‌ام. فدراسیون هم برای ما زحمت کشیده و امیدواریم در اینچئون بهترین باشیم و بتوانیم پاسخ این زحمات را بدهیم و خستگی را از تن همه بیرون بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳ کیلوی دیگر باید وزن کم کنم که با توجه به شرایطم کار آسانی خواهد بود. جودو ورزشی است که نمی‌توانی بگویی اگر در دور نخست باختم در دور بعد جبران می‌کنم چراکه جای جبران نیست و باید از همان اولین مسابقه با تمام وجود وارد تاتامی شوی. از حریفانم شناخت دارم و فقط به جنگیدن فکر می‌کنم تا به امید خداوند نتیجه مطلوبی هم بگیرم.

محجوب تاکید کرد: تجربه خوبی از دوره قبل دارم، هر چند شاید وظیفه من دشوارتر شده باشد، با تمام قدرت مبارزه می‌کنم و می‌خواهم سربلند باشم. حریفان سرسختی دارم، اما نمی‌خواهم در برابر آنها کم بیاورم. انگیزه خوبی دارم که امیدوارم مردم برای موفقیت ما دعا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز