خبرگزاری کار ایران

تنش‌ها به ضرر قرمز پوشان است؛

زادمهر: پرسپولیس به آرامش نیاز دارد / ماجرای دایی بسیار بد مدیریت شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۳۲

زمانی دایی جای کرانچار را در پرسپولیس گرفت و این بار هم درخشان به جای او آمد. حتی وی در رختکن از بازیکنانش خواست تا با تمام وجود بازی کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برکناری دایی بسیار بد مدیریت شد اظهار داشت: امروز پرسپولیس بیشتر به آرامش نیاز دارد و حواشی این تیم را متضرر می کند.

به گزارش ایلنا، محمد زادمهر پس از جلسه اعضای هیات مدیره پرسپولیس با خادم در وزارت ورزش گفت: یکی از مسائل اصلی که در این جلسه مطرح شد، این بود که چرا باید با دایی چنین برخوردی صورت بگیرد؟

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که ماجرای دایی بسیار بد مدیریت شد و تنش ها به این دلیل به وجود آمد. مسئله دوم در جلسه با خادم بحثاسپانسر و نحوه پرداخت حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی بود.

زادمهر توضیح داد: به نظر من باید این کار هفته به هفته یا ماه به ماه صورت گیرد تا زمانی که بازیکن یا مربی کارش تمام شد، طلبی نداشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: این تنش‌ها به ضرر قرمز پوشان پایتخت است. دایی یک مربی حرفه‌ای است و نگاه حرفه ای به فوتبال دارد. زمانی دایی جای کرانچار را در پرسپولیس گرفت و این بار هم درخشان به جای او آمد. حتی وی در رختکن از بازیکنانش خواست تا با تمام وجود بازی کنند.

وی افزود: تماشاگران دغدغه پرسپولیس را دارند و بیشتر از هر کسی دلشان برای پرسپولیس می‌سوزد. هر تماشاگری هم ممکن است کسی را دوست داشته باشد اما مسائل باید حرفه ای دنبال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز