خبرگزاری کار ایران

مدیر اتحادیه نمایشگاه داران خودرو خبر داد:

کاهش ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومانی قیمت خودروهای پر تیراژ داخلی

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۲۵

قیمت تیبا ۲۴ میلیون و ۱۰۰هزار تومان، پژو پارس سال ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ پنج ۳۸ میلیون است.

مدیر اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از کاهش ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومانی نرخ خودروهای پر تیراژ داخلی خبر داد.

غلامحسین قاسمیان، مدیر اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به افزایش عرضه خودروهای داخلی در بازار نرخ برخی از مدل های خودرو از ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان کاهش یافته است.

وی افزود: خوشبختانه تقاضا برای خرید ها هم افزایش یافته است.

قاسمیان در ادامه با اشاره به نرخ برخی از خودروهای ساخت داخل، گفت: هم اکنون در بازار وانت بار ۱۳ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، سمند دو ایربک ۲۷ میلیون تومان، سمند سورن ۳۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۲۶ میلیون و ۷۰۷ هزار تومان و پژو ۴۰۵ دو گانه سوز ۲۸ میلیون و ۳۴۱ هزار تومان به فروش می رسد.

وی افزود: همچنین پژو ۲۰۶ صندوقدار وی ۸ به قیمت ۳۶ میلیون و ۷۵۸ هزار تومان، رنو تندر ۳۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، رنو تندر اتوماتیک ۴۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان، سوزوکی ویتارا دنده ای ۱۲۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۲ اس ای ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۴۱ به قیمت ۱۹ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۱ اس ای ۱۹ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان معامله می شود.

مدیر اتحادیه نمایشگاه داران گفت: قیمت تیبا ۲۴ میلیون و ۱۰۰هزار تومان، پژو پارس سال ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ پنج ۳۸ میلیون است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز