خبرگزاری کار ایران

آیت الله هاشمی رفسنجانی در مشهد:

تحریم‌های آمریکا علیه ایران موضوعی جدید نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۴۹

حدود یک سال است که به مشهد نیامده بودم لذا در این سفر حرم مطهر امام رضا(ع) را زیارت می‌کنم و ضمن دیدار با تولیت آستان قدس رضوی در نشست هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی شرکت خواهم کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحریم‌های آمریکا علیه ایران این موضوعی جدید نیست بلکه همان تحریم‌هایی است از قبل نیز اعمال کرده بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی دقایقی قبل، هنگام ورود به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از سوی معاونان سیاسی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

وی در جمع خبرنگاران گفت: حدود یک سال است که به مشهد نیامده بودم لذا در این سفر حرم مطهر امام رضا(ع) را زیارت می‌کنم و ضمن دیدار با تولیت آستان قدس رضوی در نشست هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی شرکت خواهم کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نیز اظهارداشت: این موضوعی جدید نیست بلکه همان تحریم‌هایی است که از قبل نیز اعمال کرده بودند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به مشهد پس از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) علاوه بر دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، علما و روحانیون، در نشست هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی که در این شهر برگزار خواهد شد شرکت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز