خبرگزاری کار ایران

مگر من پرچم‌ کشورم را بالا نبرده‌ام؟

بیرامی: ۲ سکه پول تاکسی من هم نمی‌شود / چرا مسئولان بین ورزشکاران فرق می‌گذارند؟

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۸۷

خیلی‌ها از من می‌پرسند حتما حواله خودرو یا ده‌ها سکه را گرفته‌اید، در حالی‌که حواله فقط ۲ سکه را به من دادند. این جایزه حتی پول کرایه تاکسی من هم نمی‌شود!

قهرمان سامبوی آسیا گفت: تمامی قهرمانان، پرچم مقدس کشورمان را در میادین مختلف به اهتزاز در می‌آورند. با این حال، در مراسم تقدیر از قهرمانان، شاهد تبعیض بین رشته‌های ورزشی از سوی مسئولان بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ورزش رزمی سامبو(کشتی‌سنتی ازبکستان)، یکی از رشته‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های رزمی است که تحت عنوان انجمن فعالیت می‌کند. بر این اساس و طبق قوانین وزارت‌ورزش، مدال‌های قهرمانان این رشته ورزشی، هم‌پایه سایر رشته‌هاست، اما در مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال‌های ۹۱ و ۹۲ که هفته گذشته و با حضور رئیس‌جمهور و دست اندرکاران ورزش برگزار شد، به کاپیتان تیم ملی سامبو تنها ۲ سکه تعلق گرفت.

حمیدرضا بیرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این‌خصوص، خاطرنشان کرد: به بنده تنها ۲ سکه تعلق گرفت که البته آن هم به صورت حواله است. نمی‌دانم چرا بین ورزشکاران تبعیض قائل می‌شوند؟

وی افزود: یک قهرمان برای کسب مدال، از زندگی و خانواده‌اش هم می‌گذرد و شبانه روز در اردو حضور دارد. این مساله باعثمی‌شود بیشتر قهرمانان شغلی نداشته باشند، اما وقتی که مراسم تقدیر برگزار می‌شود، افتخارآفرینان ورزش کشور بیشتر سرخورده می‌شوند تا اینکه روحیه بگیرند.

دارنده ۳ مدال آسیایی سامبو ادامه داد: مهم بالا بردن پرچم مقدس کشورمان است که ما هم این کار را می‌کنیم. پس چرا مسئولان بین مدال‌های من و امثال من با دیگران، تفاوت قائل می‌شوند؟

کاپیتان تیم ملی سامبو با اشاره به اینکه با این قبیل کارها انگیزه قهرمانان از بین می‌رود، اظهار داشت: بنده در این سال‌ها، با مصدومیت‌های زیادی روبرو بوده‌ام که متاسفانه برخی از این مشکلات جسمی، تا پایان عمر باقی خواهند ماند. با این حال و علیرغم این همه آسیب‌دیدگی، باز هم مدال می‌گیریم، اما در روز مراسم دیدیم که بین مدال‌های ما و سایر ورزشکاران، تبعیض قائل شدند.

قهرمان‌سامبوی آسیا یاد آور شد: خیلی‌ها از من می‌پرسند حتما حواله خودرو یا ده‌ها سکه را گرفته‌اید، در حالی‌که حواله فقط ۲ سکه را به من دادند. این جایزه حتی پول کرایه تاکسی من هم نمی‌شود.

بیرامی که اخیرا به عنوان رئیس هیات سوارکاری شمال‌شرق تهران منصوب شده، در پایان در مورد برنامه‌های خود در این هیات گفت: با توجه به اینکه سوارکاری ورزشی مفرح بوده و مورد تاکید دین مبین اسلام است، بنده به دنبال سر و سامان دادن به وضعیت این ورزش در منطقه شمال شرق هستم. در این راه، توجه ویژه به بحثاستعدادیابی و همچنین برنامه‌ریزی در بخش بانوان دو اولویت مهم ما خواهد بود که در برای نیل به این دو هدف، از مربیان برجسته‌سوارکاری دعوت به همکاری کرده‌ایم تا نهایتا سوارکاری تهران تکانی بخورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز