خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر قصر شیرین:

نبود جایگاه سوخت CNG در قصرشیرین موجب نارضایتی رانندگان تاکسی شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۱۵

جایگاه سوخت CNG هنوز در قصرشیرین احداثنشده است، با این وجود سهمیه بنزین خودروهای عمومی در این شهرستان کاهش یافته و این امر موجب نارضایتی رانندگان تاکسی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قصرشیرین در جمع خبرنگاران گفت: جامعه‌ای پویا است که رسانه‌هایی فعال دارد که نسبت به بیان مشکلات و کاستی‌های موجود جامعه تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در قصرشیرین، سیامک الیاسپور خبرنگاران را چشم بینای جامعه دانست و اظهار داشت: رسالت خطیری برای بیان حقایق و انتقال آن به مردم بر عهده خبرنگاران و اهالی رسانه است که در این راه سلامت نفس، شجاعت و صداقت مهم‌ترین ابزار این قشر پویای جامعه است.

الیاسپور با تقدیر از عملکرد اعضای شورای اسلامی قصرشیرین در یک سال گذشته، یادآور شد: توان و بنیه اقتصادی برای پیشبرد کار‌ها در جایگاه اول قرار دارد. لذا مدیری توانمند است که با حداقل‌های درآمدی بتواند نسبت به ارایه خدمات مناسب رفاهی به مردم اقدام کند.

وی افزود: حمایت از شهردار را تا زمانی که ایشان در خدمت مردم هست و برای حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش می‌کند، ادامه خواهیم داد و تلاش می‌کنیم بستر لازم برای این مهم در قصرشیرین تدوام داشته باشد.

به گفته وی، هر چند کاستی‌های زیادی در سطح شهر وجود دارد ولی امید است با تدبیر مدیریت شهری این کاستی‌ها را بر طرف کنیم چون اراده و خواست اعضای شورا و شهردار بر حل مشکلات و کمبود‌ها است.

الیاسپور عدم وجود منابع درآمد‌زای پایدار در قصرشیرین را مهم‌ترین و اولین مانع پس روی شهرداری دانست و اظهار کرد: بیشتر شهرداری‌های کشور با تکیه بر عوارض ساخت و ساز مشکلات مالیشان را حل می‌کنند ولی در این شهر مردم توان ساخت و ساز ندارند پس باید به سمت سایر منابع درامدی برویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قصرشیرین با تقدیر از اقدامات استاندار کرمانشاه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار قصرشیرین بخاطر واگذاری پارکینگ‌های بازارچه پرویزخان به شهرداری گفت: خوشبختانه با اتخاذ این تدبیر منبع درآمدی خوبی برای شهرداری ایجاد شده که از این محل می‌تواند اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی خود را شتاب بیشتری ببخشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قصرشیرین تصریح کرد: قصرشیرین یک نقشه جامع دارد که پر از ایراد و نقص است لذا ما بدنبال تهیه و اجرای طرح تفضیلی برای شهر هستیم.

وی تاکید کرد: تعدادی ماشین آلات راهسازی متعلق به ستاد بازسازی مناطق جنگی هم اینک در اختیار شهرداری قصرشیرین است که یا معیوب بوده و یا فرسوده‌اند، بنابراین امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قصرشیرین بیان داشت: از استانداری کرمانشاه خواسته‌ایم نسبت به تعیین تکلیف این ماشین آلات اقدام کند تا بدانیم اگر مالک آن‌ها هستیم نسبت به تعمیر و یا فروش آن‌ها و جایگزینی ماشین آلات جدید مبادرت کرده و هزینه‌های خود را در این بخش کاهش دهیم.

الیاسپور از مهم‌ترین برنامه‌های شورا و مدیریت شهری را احیای بازار سنتی و قدیمی معروف چینی فروشان قصرشیرین اعلام کرد و گفت: در قدیم قصرشیرین را با همین بازار می‌شناختند بنابراین قصد داریم با ایجاد فضایی مناسب بازارچه‌ای در خور وشان شهرمان در محل قدیمی این بازارچه احداثکنیم.

وی یادآور شد: این اقدام علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی، شور و نشاط دوباره‌ای به شهر مرزی قصرشیرین می‌بخشد ضمن اینکه محل مناسبی برای استقرار واحدهای تجاری که هم اینک در کاروانسرای شاه عباسی مستقر هستند، خواهد بود.

این عضو شورای شهر همچنین در خصوص آخرین وضعیت احداثجایگاه CNG گفت: هنوز این طرح اجرایی نشده ولی سهمیه بنزین خودروهای عمومی کاهش یافته و این امر موجب نارضایتی تاکسیرانان شده است.

الیاسپور از پیگیری‌های اعضای شورا، فرماندار و نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی برای اختصاص سهمیه بنزین به این خودرو‌ها تا زمانیکه جایگاه عرضه گاز احداثمی‌شود، خبر داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قصرشیرین از مسوولان امر بویژه استاندار کرمانشاه خواست با توجه به عدم وجود منابع درآمدی پایدار در این شهر مرزی، فعالیت‌های عمرانی در بازارچه پرویزخان و منطقه آزاد تجاری و اقتصادی قصرشیرین را به شهرداری واگذار کنند.

به گفته وی، شهرداری قصرشیرین با دارا بودن امکانات مناسب و ماشین آلات مربوطه توانایی انجام فعالیت‌های عمرانی در این مناطق را دارد و از درآمدهای حاصله این محل می‌تواند رونق دوباره‌ای به این شهر مرزی ببخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز