خبرگزاری کار ایران

صبح امروز آغاز شد؛

تجمع اعتراضی ۵۰۰ مربی پیش دبستانی مقابل نهاد ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۲۶

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی نظیر «دولت تدبیر و امید، کو تدبیر کو امید؟»، «نیروی بازنشسته، به جای ما نشسته» و… به بیش از دو سال بلاتکیفی خود برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش اعتراض می کرده‌اند.

نزدیک به ۵۰۰ مربی پیش دبستانی صبح امروز(یکشنبه ۱۶ شهریور) مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

یکی از مربیان پیش دبستانی که خواست نامش فاش نشود، به ایلنا گفته «معترضان به نمایندگی از حداقل ۳۰ هزار مربی پیش دبستانی کل کشور در واکنش به صدور بخشنامه اخراج مربیان پیش دبستانی، اجرا نشدن قانون تعیین تکلیف این مربیان، استنکاف دولت از تخصیص ردیف بودجه استخدامی و توهین آقای عسگری آزاد، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در صحن علنی مجلس - که مربیان پیش دبستانی را بی سواد خوانده بود - تجمع کرده‌اند».

خبرنگار ایلنا در عین حال گزارش داده است تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی نظیر «دولت تدبیر و امید، کو تدبیر کو امید؟»، «نیروی بازنشسته، به جای ما نشسته»، «می‌گن وزیر عادل، چرا ز ما غافل؟»، «نه آزمون نه تبصره، استخدام حق منه» و «مربی می‌میرد توهین نمی‌پذیرد» به بیش از دو سال بلاتکیفی خود برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش اعتراض می کرده‌اند.

منابع ایلنا حاضر در تجمع امروز در عین حال گفته‌اند تا این لحظه، مقام مسئولی میان تجمع کنندگان حاضر نشده است.

گفتنی است وزیر آموزش و پرورش پیش‌تر قول داده بود آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی ۱۷ مرداد برگزار شود، اما این آزمون به دلیل آنچه «اختصاص نیافتن ردیف بودجه از سوی دولت» اعلام شد، برگزار نشده است.

[اخبار کارگری ایلنا را درgoogle +twitterfacebookدنبال کنید.]

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز