خبرگزاری کار ایران

مدیرکل درمان مستقیم تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:

مخالفت با ادغام بخش درمان تامین اجتماعی در نظام بیمه سلامت

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۹۳

«با طرح ادغام بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در نظام بیمه سلامت مخالفیم و معتقدیم اجرای این طرح نیازمند طی مراحل طولانی خواهد بود.»

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: با طرح ادغام بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در نظام بیمه سلامت مخالفیم و معتقدیم اجرای این طرح نیازمند طی مراحل طولانی خواهد بود.

«مهدی درخشان» در حاشیه مراسم کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شمیرانات به خبرنگار ایلنا گفت: «استقرار نظام ارجاع داخلی» از اقداماتی است که بازنشستگان تامین اجتماعی دارای بیماری‌های مزمن شناخته شده(دیابت، قلب و…) با تشکیل «پرونده سلامت» زیر نظر مراقبت‌های پزشکی قرار خواهند گرفت.

درخشان در همین‌باره ادامه داد: کمیته درمان سازمان تامین اجتماعی تلاش دارد تا تشکیل‌ پرونده سلامت را برای تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی در سطح کشور اجرا کند و با همکاری بخش «طب کار» سازمان تامین اجتماعی به تشخیص این بیماری‌های مزمن خواهیم پرداخت.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: طرح حذف فرانشیز در مراکز درمانی دولتی که فاقد مراکز ملکی هستند به تصویب رسیده و عملیاتی خواهد شد.

به گفته درخشان «افزایش بیمارستان ملکی» تامین اجتماعی در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد که ساخت ۱۴۰ هزار متر مربع مراکز درمانی از جمله این اقدامات است.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: ساخت بیمارستان‌های فیاض‌بخش، هدایت و بیمارستان جایگزین بیمارستان جرجانی از مراکزی هستند که با رویکرد افزایش مراکز ملکی درمانی انجام شده است.

وی در خاتمه بیان کرد: در اقدامات بعدی طرح افزایش مراکز ملکی درمانی، تامین ۱۴۰۰ نفر نیروی متخصص پزشکی در دستور کار سازمان تامین اجتماعی بود که این رقم به ۱۸۰۰ نفر افزایش یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز