خبرگزاری کار ایران

آخرین بهای خودرو در بازار؛

خریداران خودرو واقعی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۸۱

تا پیش از این افراد تنها برای سود بیشتر خودرو را تهیه می کردند و با نگاه سرمایه ای پس از چند ماه آن را می فروختند و از سود آن استفاده می کردند.

عضو هیات مدیره اتحادیه نمایشگاه داران گفت: خریداران خودرو واقعی شدند.

سعید موتمنی، عضو هیات مدیره اتحادیه نمایشگاه داران، در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هر چند رکود کامل در بازار خودرو سایه انداخته است اما این موضوع باعثشده تا خریداران خودرو در بازار واقعی شوند و کسی که نیاز واقعی به خرید خودرو دارد آن را تهیه کند.

وی افزود: این در حالی است که تا پیش از این افراد تنها برای سود بیشتر خودرو را تهیه می کردند و با نگاه سرمایه ای پس از چند ماه آن را می فروختند و از سود آن استفاده می کردند اما از زمانی که تورم روندی کاهشی یافته است مردم چندان از سرمایه گذاری در حوزه خودرو استقبال نمی کنند زیرا بازار خودرو رو به پایین است.

موتمنی در ادامه با اشاره به نرخ برخی از خودرو ها در بازارU گفت: اکثر قیمت ها نسبت به ماه گذشته ثابت مانده است، در حال حاضر پژو پارس ایران خودرو ۳۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پژو پارس دو ایربک ۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به قیمت ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ وی ۸ به قیمت ۳۸ میلیون تومان، تیبا ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پراید ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سمند SE با بهای ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، سمند سورن ۳۶ میلیون تومان و پژو تیپ ۲ هم با بهای ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

وی تصریح کرد: همچنین تندر ۹۰ ای ۲ به قیمت ۴۶ میلیون تومان، رانا دنده ای با بهای ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ با بهای ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز