خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در گفتگو با ایلنا:

سازمان بورس به صورت دستوری شاخص ها را تغییر نمی دهد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۴۵

با کاهش تورم و کاهش سود بانکی و ثبات در اقتصاد به تدریج شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار معاملات دستوری از سوی سازمان بورس را رد کرد.

علی صالح آبادی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که همواره شائبه هایی در مورد تغییر دستوری شاخص ها از سوی سازمان بورس به شرکت های مختلف مطرح است، اظهار داشت: بنده این موضوع را تکذیب می کنم زیرا سازمان بورس به صورت دستوری شاخص ها را تغییر نمی دهد.

وی در ادامه با اشاره به روند معاملات در بازار سرمایه افزود: خوشبختانه بازار سرمایه با ورود شرکت های بزرگ به خوبی پیش رفته است و در شرایطی که شدیدترین تحریم ها بر کشور اعمال شد بر آن شرایط غلبه کردیم.

صالح آبادی با بیان اینکه در شرایط حاضرقیمت بسیاری از سهم ها به حداقل رسیده است، گفت: ما درهر شرایطی می توانیم بازار را اداره کنیم البته همانطور که می دانیم فضای رکود در بخش های مختلف اقتصادی حاکم است که این موضوع در بازار سرمایه هم اثرگذار است منتهی دولت برای خروج از رکود در حال برنامه ریزی است ودر این حوزه توفیقات خوبی هم داشته است.

وی با بیان اینکه به گفته بسیاری از کارشناسان قیمت ها در بسیاری از موارد در حال ارزندگی است تصریح کرد: با کاهش تورم و کاهش سود بانکی و ثبات در اقتصاد به تدریج شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز