خبرگزاری کار ایران

شانزدهمین روز اعتصاب معدنچیان بافق:

دو کارگر بازداشتی معدن سنگ آهن بافق آزاد شدند / مذاکره برای خاتمه اعتصاب

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۴۰

«علی صبری» و «امیر حسین کارگران»، دو کارگر بازداشتی معدن سنگ آهن بافق دیروز(سه شنبه ۱۱ شهریور) آزاد شدند / خانواده‌های بازداشت شدگان نیز در معدن حاضر شده‌اند و در جمع کارگران بر پایان اعتصاب بعد از آزادی ۶ کارگر بازداشتی دیگر تاکید کرده‌اند.

«علی صبری» و «امیر حسین کارگران»، دو کارگر بازداشتی معدن سنگ آهن بافق دیروز(سه شنبه ۱۱ شهریور) آزاد شدند.

منابع خبری ایلنا از بافق گزارش داده‌اند آقای صبری ساعت ۴ عصر و آقای کارگران حوالی نیمه شب دیروز از زندان «خلد برین» یزد آزاد شده و به بافق بازگشته‌اند.

بر اساس این گزارش، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل دفتر سیاسی استاندار به همراه «محمدرضا صباغیان»، نماینده کارگران و اعضای شورای اسلامی شهر صبح امروز(چهارشنبه ۱۲ شهریور) در شانزدهمین روز متوالی اعتصاب حدود ۵ هزار کارگر معدن سنگ آهن بافق وارد معدن شده‌اند و اکنون مشغول مذاکره با کارگران اعتصابی‌اند.

کارگران به ایلنا گفته‌اند که این مقام‌های دولتی و امنیتی به قصد دعوت کارگران به پایان اعتصاب، به معدن آمده‌اند. گفته می‌شود حجت الاسلام «جواد سلیمانی»، امام جمعه بافق نیز در راه معدن است.

منابع خبری ایلنا در عین حال گزارش داده‌اند خانواده‌های بازداشت شدگان نیز در معدن حاضر شده‌اند و در جمع کارگران بر «پایان اعتصاب پس از آزادی ۶ کارگر بازداشتی دیگر» تاکید کرده‌اند.

یکی از کارگران این معدن در این باره به ایلنا گفته اعتصاب زمانی تمام می‌شود که همه کارگران بازداشتی آزاد شوند و «محمدحسن تشکری»، رئیس شورای شهر که اینک در بند ۷ زندان خلد برین یزد بازداشت است، به معدن بیاید و بگوید سر کار بازگردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز