خبرگزاری کار ایران

ایران یکی از ۵ تیم برتر دنیاست؛

لوزانو: کواچ سیستم تیم ولاسکو را به روز کرده / او کارش را خوب بلد است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۸۶

من کواچ را خیلی سال است که می شناسم. در ایتالیا بازیکن خودم بود. بعد هم که مربی شد، در ایتالیا درخشید. او کارش را خوب بلد است.

رائول لوزانو در لهستان احترام ویژه ای دارد. او در اوایل قرن بیست و یکم سرمربی لهستان شد و غول خفته را بیدار کرد.

به گزارش ایلنا، رائول لوزانو از اواسط دهه ۸۰؛ بیست سالی می شد که لهستان در اروپا و جهان حرفی برای گفتن نداشت، ولی او دوباره موتور لهستانی ها را روشن کرد و این تیم را در جهان به جمع برترین ها رساند.

لوزانو برای تماشای بازی ایران – امریکا به سالن کراکوف آمد و به محض ورودش از بلندگوی سالن به مردم به عنوان مربی محبوب لهستان معرفی شد که با تشویق ویژه حضار همراه بود.

وی پس از پیروزی ایران در برابر امریکا در گفتگوی کوتاهی درباره سطح کیفی بازی تیم ملی ایران گفت: ایران یکی از ۵ تیم برتر دنیاست. یکی از تیم هایی که والیبال را سطح بالا و با کیفیت بازی می کند. برزیل، روسیه، امریکا و لهستان هم ۴ انتخاب دیگر من برای این مجموعه ۵ تیمی هستند که بهترین های این دوره از مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می دهند.

لوزانو همچنین با تمجید از عملکرد اسلوبودان کواچ گفت: من کواچ را خیلی سال است که می شناسم. در ایتالیا بازیکن خودم بود. بعد هم که مربی شد، در ایتالیا درخشید. او کارش را خوب بلد است. درباره سیستم بازی ایران هم باید بگویم تقریبا با همان سیستم ولاسکو کار می کند، ولی یک تغییراتی دارد و به روز شده است.

وی که تاکنون ۳ بار برای مربیگری در ایران(دو بار؛ باشگاهی و یک بار؛ تیم ملی) کاندیدا شده، ولی هیچ یک از مذاکراتش به نتیجه نرسیده، در این باره هم گفت: در هر ۳ مورد، زمان گفتگوهای دوطرفه طولانی شد و تصمیم ها برگشت. به هر حال توافقی حاصل نشد. فعلا به عنوان مدرس مربیگری فدراسیون جهانی مشغول به فعالیت هستم و بعد از پایان مسابقات قهرمانی جهان به یکی از پیشنهادهایم پاسخ مثبت خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز