خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز:

به بحثعفاف و حجاب در مرکز آموزشی خانه کارگر تبریز به طور جدی توجه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۸۵

جشن ویژه ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برگزار شد.

جشن ویژه ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختردر مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در این مراسم در سخنانی با تأکید بر الگوگیری از زندگی حضرت معصومه(س) گفت: ما باید همه طریقت زندگی پاک و منزه بودن را از اهل بیت عصمت و طهارت بیاموزیم و پاکدامنی و پاک زیستی آنان را جهت زندگی خوب و پاک الگو قرار دهیم.

کریم صادق‌زاده در ادامه سخنان خود در این مراسم که همزمان با برپایی جلسه توجیهی کلاس‌های کوتاه مدت رایگان آموزشی خانه کارگر تبریز برگزار شد، اظهار داشت: آموزش یک امر بسیار مهم و حیاتی است چرا که در سایه فراگیری اطلاعات می‌توان شاهد ارتقاء فعالیت‌ها در رشته‌ها و زمینه‌های مختلف شد.

وی با اشاره به نگاه ویژه خانه کارگر تبریز در امر جوانان گفت: این نهادکارگری همواره به امور جوانان در همه مسایل آموزشی، رفاهی، ورزشی و تفریحی اهتمام خاصی دارد و با دید علمی به آن نگاه می‌کند و با توجه به اهمیت آموزش امکانات آن را با برنامه ریزی دقیق و صحیح فراهم می‌آورد.

صادق‌زاده از قشر جوان و فرزندان اعضای خانه کارگر، بعنوان سفیران و رابطین این نهاد کارگری و واحد آموزش آن در تمامی نقاط کلانشهر صنعتی تبریز یاد کرد و گفت: شما به خوبی می‌توانید امکانات و ویژگی‌های این نهادکارگری را به افراد دیگر و جوانان معرفی کنید و در بحثآموزش که یک موضوع مهم است به طور جدی وارد میدان شوید.

دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز محیط و فضای آموزشی این نهاد کارگری را مطابق با ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: در کنار مباحثآموزشی سایر موضوعات از جمله بحثعفاف و حجاب در مرکز آموزشی خانه کارگر تبریز به طور جدی مورد توجه است و جوانان حاضر در آن به خوبی به وظایف خود آگاه هستند.

در ادامه ایوب قهرمان‌نژاد، رییس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز، گزارشی از فعالیت‌های آموزشی این نهاد کارگری را ارایه داد و گفت: خانه کارگر در کنار فعالیت‌های صنفی که برای قشرکارگر انجام می‌دهد به بحثآموزش کارگران و همچنین اعضای خانواده آنان نیز توجه دارد که در این راستا در مرکز آموزشی خانه کارگر تبریز طی یک دهه بالغ بر ۹۱ هزار نفر تحت آموزش رایگان کوتاه مدت دپارتمان کامپیو‌تر – زبان – حسابداری و هنر و سایر دوره‌های آموزشی در بیش از ۵۰ رشته قرار گرفته‌اند.

وی افزود: افزون بر این مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز با ۱۵ رشته در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی دایر شده و به ارایه خدمت می‌پردازد.

در ادامه پس از اجرای برنامه موسیقی و برگزاری مسابقه، جوایزی به ۱۱ نفر از برندگان در مسابقات فرهنگی و ورزشی و حضوری اعطاء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز