خبرگزاری کار ایران

کمیته مشترک بازنشستگان تبریز با تامین اجتماعی آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۸۴

با توجه به تعداد زیاد اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تبریز، تشکیل این کمیته می‌تواند در بررسی کارشناسی مسایل و مشکلات فراروی این قشر بسیار موثر باشد.

مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی از تشکیل کمیته مشترک کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تبریز با این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم اردلان که در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان تبریز سخن می‌گفت، اظهار داشت: با توجه به تعداد زیاد اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تبریز تشکیل این کمیته می‌تواند در بررسی کار‌شناسی مسایل و مشکلات فراروی این قشر بسیار موثر باشد.

وی تامین اجتماعی را خادمین بازنشستگان و مستمری بگیران عنوان کرد و گفت: تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در همین راستا حمایت از کانون‌های بازنشستگی را در دستور کار خود قرار داده و تلاش دارد با تشکیل کمیته‌های مشترک، در اختیار گذاردن برخی امکانات از جمله اتاق در سطح شعبات در استان از این نهادهای مدنی حمایت کند.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی از برنامه ریزی این اداره کل برای گرامیداشت روز بازنشستگان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی جامعی با اجرای برنامه‌های مختلفی در این زمینه صورت گرفته است.

اردلان با اشاره به اقدامات کانون بازنشستگان تبریز در زمینه‌های مختلف از جمله بیمه درمان مکمل آن را چشمگیر خواند و گفت: کانون بازنشستگان تبریز با خدماتی که ارایه می‌دهد باری از دوش تامین اجتماعی بر می‌دارد و این سازمان کانون‌های بازنشستگی را همراه خود می‌داند. اینکه کانون بازنشستگان تبریز هم اکنون در بحثبیمه درمان مکمل بیش از ۹۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده قابل توجه بوده و باید آن را ارج نهاد.

وی با اشاره به اقدامات تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در ۴ ماهه اخیر اظهار داشت: از زمان پذیرش مسئولیت در این استان با توسعه، افتتاح ساختمان و راه اندازی شعبات در بیش از ۸ واحد از جمله بهره برداری شعبات ترکمانچای، صوفیان، شعبه هادیشهر، شعبه شش تبریز، توسعه شعبه ۲ تبریز، شعبه ورزقان، ایلخچی، خداآفرین، شعبه اقماری تسوج و شعبه اقماری خداآفرین مهربان توانستیم اقدامات خوبی را در جهت بهبود کیفی و کمی خدمات به بیمه شدگان برداریم.

اردلان با اشاره به اخذ مجوز برای ایجاد دودرمانگاه جدید تأمین اجتماعی در شهرستان‌های عجبشیر و هشترود اظهار داشت: این روند توسعه‌ای خدمات با پیگیری ایجاد این درمانگاه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و در کنار آن بحثتوسعه و بازسازی بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز و ایجاد بیمارستان جدید به صورت کار‌شناسی پیگیری می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات این سازمان در سطح کلان برای بازنشستگان اظهار داشت: خوشبختانه تلاش‌های خوبی در سطح کلان از سوی سازمان تامین اجتماعی در بحث‌های مختلف از جمله ارایه خدمات رفاهی به بازنشستگان از جمله سفرهای زیارتی، اجرایی کردن قانون الزام و فعال کردن بیمه مکمل، گسترش اعطای وام آغاز شده و هرروز آینده‌ای روشن‌تر در انتظار مخاطبان سازمان است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در طول ۸ سال گذشته برای سازمان تأمین اجتماعی به وجود آمد، گفت: خوشبختانه با تغییرات مدیریتی در تامین اجتماعی علی رغم محدودیت‌های مالی شاهد اقدامات خوبی در بحثهمسان سازی حقوق، پرداخت به موقع حقوق، اعتباربخشی به دفترچه‌های تامین اجتماعی بودیم و این روند با برنامه ریزی روند رو به رشدی دارد و سازمان در تلاش است تا به تمامی تعهدات خود پایبند باشد.

در این نشست، کریم صادق‌زاده، رییس هیئت مدیره، و سایر اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان ومستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان تبریز به بیان نقطه نظرات و مشکلات این قشر پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز