خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام؛

امنیت اجتماعی؛ ره‌آورد رفتار قانونمند

کد خبر : ۲۰۱۱۷۲

رفتارهای قانونمند ترافیکی، اصلی‌ترین مولفه در کاهش حوادثرانندگی است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: رفتارهای قانونمند ترافیکی، اصلی‌ترین مولفه در کاهش حوادثرانندگی است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «محمد رسولی» اظهار کرد: آموزش و فرهنگ سازی رمز موفقیت پلیس در کنترل ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن است و در بحثآموزش ترافیک باید همه اقشار جامعه مورد توجه قرار گرفته و با هر قشر به صورت جداگانه کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ها، بویژه رسانه ملی صدا و سیما در تولید امنیت و ارتقاء احساس امنیت در جامعه بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: تولید امنیت یک کار و محصول جمعی است که پلیس راهنمایی و رانندگی به تنهایی قادر به تولید آن نبوده بلکه سایر نهاد‌ها و دستگاههای مرتبط و حتی خود مردم باید در تولید امنیت مشارکت داشته باشند.

سرهنگ رسولی تصریح کرد: تربیت صحیح نسل کودک و نوجوان امروزی در حوزه قوانین و مقررات و رفتارهای ترافیکی نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ صحیح رانندگی و کاهش تصادفات دارد و آموزش فرایندی است که در آن میزان دانش و آگاهی انسان‌ها نسبت به قوانین افزایش می‌‎یابد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تاکید کرد: ناهنجاری‌های رفتاری در رانندگان به یک معضل جدی در جامعه تبدیل شده و رفتارهای ناایمن معدود رانندگان هنجارشکن علاوه بر تهدید زندگی خودشان سلامت و زندگی افراد دیگر را نیز تهدید می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز