خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن جشن‌های مردمی " زیرسایه خورشید " کهگیلویه و بویراحمد:

استقبال از خادمان و پرچم امام رضا(ع) در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۴۵

خدام بارگاه امام هشتم شیعیان در بین مردم حضور یافته، اقلام فرهنگی را توزیع کرده و از سویی به عیادت از بیماران، معلولان مراکز توانبخشی، خانواده های معظم شهدا نیز مشرف می‌شوند.

دبیر انجمن جشن‌های مردمی " زیر سایه خورشید " در کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن باشکوهی با عنوان «زیر سایه خورشید» در شهرستان‌های این استان خبر داد.

«ستار هدایتخواه» در گفت و شنود اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: جشن «زیر سایه خورشید» در دهه کرامت و با حضور برخی از خدام امام رضا(ع) و حمل پرچم متبرک این بارگاه مطهر در برخی از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی با تشریح جگونگی برگزاری این جشن، اظهارداشت: جشن «زیرسایه خورشید» از دوازدهم شهریورماه ۹۳ بمدت چهار روز در برخی از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: خدام بارگاه امام هشتم شیعیان در بین مردم حضور یافته، اقلام فرهنگی را توزیع نموده و از سویی به عیادت از بیماران، معلولان مراکز توانبخشی، خانواده‌های معظم شهدا نیز مشرف می‌شوند.

هدایتخواه از غبار روبی گلزار شهدای یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و حرم مطهر امامزاده عبداله(ع) در روز چهارشنبه، دوازدهم شهریورماه ۹۳، خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است خدام بارگاه امام رضا(ع) دیدارهایی با علماء، امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه استان داشه باشند.

وی گفت: پرچم متبرک با حضور خدام در روزهای بعد به دیگر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد حمل خواهد شد و انشاله مردم دیارمان از آنان استقبال خوبی خواهند داشت.

دبیر انجمن جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید زمان حضور خدام بارگاه لی ابن موسی الرضا(ع) در یاسوج را ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه دوازدهم شهریورماه ۹۳ عنوان کرد.

هدایتخواه افزود: این آئین قرار است در شهرستان گچساران در روز پنجشنبه، سیزدهم شهریورماه، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در امامزاده جعفر(ع)، در شهرستان چرام در روز جمعه ساعت هفت صبح در چشمه بلقیس سپس امامزاده بی‌بی رشیده(س)، در شهرستان بهمئی در ساعت ۱۹ روز جمعه چهاردهم شهریورماه در میدان بسیج، در شهرستان دنا در جوار امامزاده سید محمد(ع) در روز شنبه پانزدهم شهریورماه ساعت ۹ صبح برگزار شود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی زمان اختتامیه این آئین‌های باشکوه را با عنوان «بزم نور» در ساعت ۲۰ روز شنبه در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز