خبرگزاری کار ایران

هشدار استاندار گیلان!

تعارفی با مدیری که در مقابل بخش خصوصی سنگ اندازی کند، ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۴۲

اقتصاد دستوری نمی‌شود، در کنار این توصیه‌ها باید تولیدکنندگان استان نیز با افزایش کیفیت و جذابیت خرید تمایل لازم را در خریداران ایجاد کنند.

استاندار گیلان گفت: حرکت‌های جدیدی که در بهبود فضای کسب و کار در گیلان ایجاد شده است را با قدرت ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در نشست فعالان تولیدی و اقتصادی با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری که ظهر امروز در شهر صنعتی رشت برگزار شد با اشاره به عزم جدی دولت برای خروج از رکود تورمی گفت: بارویکردی که دولت تدبیر و امید در ایجاد فضای آرام برای شکوفایی اقتصادی کشور در پیش گرفته است این فضا در استان نیز ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه آرامش در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان وجود دارد گفت: باید با استفاده از این بستر حرکت‌های جدی را که در زمینهٔ بهبود فضای کسب و کار و اشتغالزایی در استان بوجود آمده است را باقدرت به پیش ببریم.

نجفی با اشاره به دیدارهای خود با مدیران عامل بانک‌های کشور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس صندوق توسعه ملی گفت: تمامی این دیدار‌ها در راستای رفع دغدغهٔ کار آفرینان و تولید کنندگان واقعی بوده است.

وی با اشاره به مقام نخست گیلان در بهبود فضای کسب و کار براساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: باید از این موفقیت‌ها برای کار آفرینی بهتر استفاده کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به دغدغه‌های مدیران واحدهای تولیدی در این نشست گفت: تعارفی با مدیری که در مقابل بخش خصوصی سنگ اندازی کند ندارم.

وی همچنین با بیان اینکه از مدیران دستگاههای اجرایی در شورای اداری خواهد خواست تا خرید اجناس و کالاهای تولیدی داخل استان را در اولویت قرار دهند گفت: اقتصاد دستوری نمی‌شود در کنار این توصیه‌ها باید تولیدکنندگان استان نیز با افزایش کیفیت و جذابیت خرید تمایل لازم را در خریداران ایجاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز