خبرگزاری کار ایران

رییس هیأت‌مدیره باشگاه دبیری‌تبریز:

مقام سوم آسیا برای فوتسال دبیری تبریز، نتیجه بدی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۳۵

تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا از بازیکنان اروپایی و برزیلی بهره می‌بردند / هجمه‌هایی که از سوی برخی رسانه‌ها علیه حسین شمس(سرمربی تیم دبیری) ایجاد شده، برای ما مهم نیست.

رییس هیأت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: عملکرد «حسین شمس» رضایت بخش است و از وی حمایت می‌کنیم تا بار دیگر قهرمان ایران شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرام دبیری در رابطه با عملکرد تیم فوتسال دبیری تبریز در مسابقات باشگاه‌های آسیا خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها اولین تجربه دبیری در عرصه بین المللی بود و اعتقادم بر این است که کسب مقام سومی نتیجه بدی نیست.

وی افزود: انتظار ما از تیم، کسب عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود. ولی مقام سومی هم نتیجه مطلوبی است و نمی‌توان گفت که ایده آل است.

دبیری در خصوص دلایل عدم نتیجه گیری تیم در این رقابت‌ها، اظهار داشت: تیم را دیر بسته بودیم و از این جهت، بازیکنان زیاد هماهنگ نبودند، همچنین نتوانستیم یار قرضی برای حضور در این رقابت‌ها جذب کنیم.

وی با اعلام اینکه سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بالا‌تر از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است، خاطرنشان کرد: تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا از بازیکنان اروپایی و برزیلی بهره می‌بردند؛ اما در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تنها بازیکنان آسیایی حضور دارند.

وی تأکید کرد: هجمه‌هایی که از سوی برخی رسانه‌ها علیه حسین شمس(سرمربی تیم دبیری) ایجاد شده، برای ما مهم نیست و باشگاه دبیری پشت مربی خود ایستاده و یقینأ با هدایت شمس قهرمان ایران می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز