خبرگزاری کار ایران

مقابل ویسی درس پس می‌دهم؛

صادقی: مرزبان همه کاره تیم است / پدید‌ه‌مشهد دستپخت هسلر نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۰۱۶

من شاگرد ویسی بودم و او من را به لیگ برتر آورد و خیلی دوستش دارم. دوست دارم بازی قشنگی شود و جلوی ویسی درس پس می‌دهم.

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: برای سال اول حضورمان در لیگ برتر نتایج خوبی تا این لحظه گرفته‌ایم.

اکبر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: سال اول است در لیگ برتر حضور داریم و برای سال‌اول تا این لحظه نتایج خوبی گرفته‌ایم. ما بازیکنان با تجربه و مربی با تجربه‌ای داریم و توماس هسلر هم کنار تیم هست و کمک کند و مدیریت باشگاه هم خیلی خوب از تیم حمایت می‌کند و آرامش لازم را در تیم ایجاد کرده است. در کنار اینها تماشاگران فوق‌العاده‌ای داریم که کمک کرده‌اند تا این نتایج رقم بخورد.

وی افزود: تمام تلاش‌مان این است که نتایج خوب‌مان را ادامه بدهیم. شرایط لیگ طوری شده که تیم‌ها جوانگرایی کرده‌اند و تفاوت‌ها در مدیریت و تجربه بازیکنان است. به جز چند تیم بالای جدول، قدرت تیم‌ها تقریبا یکی است و اگر بچه‌های ما حرفه‌ای فکر کنند، می‌شود این نتایج را ادامه داد.

هافبک پدیده در مورد بازی بعدی تیمش مقابل استقلال‌خوزستان گفت: من شاگرد عبدالله ویسی بودم و او من را به لیگ برتر آوردو خیلی دوستش دارم. دوست دارم بازی قشنگی شود و مقابل آقای ویسی درس پس می‌دهم. استقلال‌صنعتی الان در بحران است و دوست ندارم توسط ما از بحران در بیایند. تیم‌های دیگر را ببرند و از بحران خارج شوند. مشکل اصلی ما گرما و رطوبت هوا است و اگر به گرما غلبه کنیم، می‌توانیم دست پر از زمین بیرون بیاییم.

صادقی در پایان گفت: عده‌ای فکر می‌کنند پدیده دستپخت هسلر است، اما به نظر من چنین چیزی نیست و مرزبان همه کاره تیم است و تمام مشاوره‌هایش با هسلر است و کارها و برنامه‌ریزی‌ها را با همدیگر هماهنگ می‌کنند. به نظرم نظم و انضباطی که مرزبان ایجاد کرده، باعثشد نتیجه بگیریم و واقعا از حضور در این مجموعه لذت می‌برم و دوست دارم همین‌طور ادامه بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز