خبرگزاری کار ایران

سمای واحد کرمانشاه سومین مرکز فعال کشوری در امور فرهنگی و قرآنی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۹۷

سمای واحد کرمانشاه سومین مرکز فعال کشوری در امور فرهنگی و قرآنی در کشور شناخته شد.

هفتمین جشنواره سراسری قرآنی سما با کسب دو مقام سوم برای مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد کرمانشاه به پایان رسید تا این مرکز فرهنگی بتواند در سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی، برگ زرین دیگری رابه کارنامه فعالیت‌های موثر خود اضافه کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این جشنواره کشوری و قرآنی، مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد کرمانشاه رتبه سوم مراکز بر‌تر و فعال در عرصه فرهنگی و قرانی را از آن خود کرد و براساس ملاک‌های مورد سنجش سازمان سما، بعد از واحدهای گرگان و تاکستان در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش دانشجویی نیز فرناز شیرزادی از دانشکده سما، واحد کرمانشاه موفق شد تا در رشته قرانی قرائت به روش ترتیل، مقام سوم را احراز کند.

مقام اول و دوم این رشته قرانی، نصیب واحد‌های سما اراک و تبریز شد.

مرحله کشوری مسابقات قرآنی طرح قدس سازمان سما به مدت سه روز از پنجم شهریور در سه بخش کارکنان، دانشجویان و دانش آموزان و در رشته‌های ترتیل تفسیر و حفظ و مفاهیم در شهرستان چالوس برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات، دکتر قلی‌زاده، معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما و جمعی از مسئولین دانشگاهی و چهره‌های شاخص قرآنی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز