خبرگزاری کار ایران

تندگویان در واکنش به ادعای دخالت وزارت ورزش در انتخابات شورا؛

اظهار نظر بذرباش توهین به ورزشکاران شورای شهر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۸۳۱

سال گذشته هم عده ای با فضاسازی های این چنینی در مورد ورزشکاران عضو شورا، درصدد تاثیرگذاری بر انتخاب اعضای هیات رئیسه بودند.

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهار نظر مهرداد بذرپاش نماینده تهران مبنی بر اعمال نفوذ و دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: این اظهار نظر بذرباش توهین به ورزشکاران شورا، نهاد شورای شهر ودولت است.

محمد مهدی تندگویان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه این موضع بذرپاش کاملا شخصی و بی ارتباط با نهاد مجلس است، افزود: سال گذشته هم عده ای با فضاسازی های این چنینی در مورد ورزشکاران عضو شورا، درصدد تاثیرگذاری بر انتخاب اعضای هیات رئیسه بودند.

وی تاکید کرد: هیچ شخص یا جریانی در صدد اعمال نفوذ برانتخابات هیات رئیسه یا اثرگذاری بر ورزشکاران شورا نبوده و اگر تلاشی هم دراین راستا صورت گرفته، در راستای تحقق منویات جریان رقیب بوده است.

این عضو شورای شهر ابراز امیدواری کرد هیات رئیسه فعلی شورای شهر تهران با روند کاملا دموکراتیک ابقا شوند.

به گزارش ایلنا؛ مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرهای رسیده حاکی از این است که وزارت ورزش و جوانان در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران اعمال نفوذ و دخالت می‌کند، گفته بود: اگر این موضوع صحت داشته باشد، مجلس ساکت نمی‌نشیند و حتماً موضوع را به جد پیگیری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز