خبرگزاری کار ایران

طرح جدید جایگزینی خودروهای فرسوده توسط گروه سایپا آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۷۳۱

عرضه خودروهای آپشنال با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه نظیر بسته‌های خدماتی کارت طلایی و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت تحویل فوری خودروها از جمله مزایایی است که در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گروه سایپا مدنظر قرار گرفته است.

طرح جدید جایگزینی خودروهای فرسوده توسط گروه سایپا آغاز شد.

این شرکت درصدد است انواع محصولات سواری و وانت خود از قبیل محصولات خانواده X۱۰۰، تیبا، وانت نیسان و وانت ۱۵۱ را با تسهیلات مناسب و سود مشارکت جذاب، جایگزین خودروهای فرسوده کند.

به گزارش ایلنا، در راستای تأکید دولت مبنی بر جایگزینی خودروهای فرسوده در کشور و کمک به کاهش آلایندگی به ویژه در کلان شهرها، پس از وقفه‌ای مقطعی، مجدداً طرح جدید جایگزینی خودروهای فرسوده را در دستور کار خود قرار داده است.

حسن عموزاده، قائم‌مقام گروه سایپا در این باره گفت: گروه سایپا که در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، همواره پیشرو بوده و در سال ۱۳۸۳ به عنوان نخستین شرکت خودروساز، اقدام به نوسازی خودروها نمود، در سال جاری مجدداً درصدد است انواع محصولات سواری و وانت خود از قبیل محصولات خانواده X۱۰۰، تیبا، وانت نیسان و وانت ۱۵۱را با تسهیلات مناسب و سود مشارکت جذاب، جایگزین خودروهای فرسوده کند.

وی گفت: عرضه خودروهای آپشنال با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه نظیر بسته‌های خدماتی کارت طلایی و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت تحویل فوری خودروها از جمله مزایایی است که در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گروه سایپا مدنظر قرار گرفته است.

عموزاده افزود: طی چند سال اخیر، علیرغم مشکلاتی که پیش روی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده قرار گرفت، گروه خودروسازی سایپا همواره شعار دوستدار محیط‌زیست را سرلوحه کار برنامه‌های خود قرار داده و در این طرح، از آغاز آن تاکنون، رتبه اول را در خروج خودروهای فرسوده به خود اختصاص داده است؛ به طوریکه در سال ۹۱، بالغ بر ۸۶% و در سال ۹۲،۶۵% کل خودروهای فرسوده اسقاط شده کشور، توسط گروه سایپا جایگزین گردیده است.

با توجه به اینکه در حال حاضر حدود ۱.۰۰۰. ۰۰۰ دستگاه خودروی فرسوده در کشور در حال تردد هستند، گروه سایپا در نظر دارد با سیاستگذاری های دقیق، زمینه مناسبی جهت جایگزینی این خودروها با خودروهای جدید فراهم نماید. براساس این طرح، تمام نمایندگی های سایپا در سراسر کشور، به پذیرش درخواستهای متقاضیان اقدام خواهند نمود. جزئیات طرح مذکور متعاقباً به اطلاع هموطنان گرامی خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز