خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر استان فارس:

با عملیاتی کردن شعارها می‌توان زمینه افزایش اعتماد عمومی را فراهم کرد

کد خبر : ۲۰۰۷۱۷

در جریان این بازدید‌ها مشاهده کردیم که ۵۰ درصد کارخانه‌ها در حالت نیمه تعطیل قرار گرفته‌اند و با کوچک‌ترین رکودی اولین تعدیلات در بخش نیروی کار صورت می‌گیرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس با اشاره به ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: باید همه تلاش خود را به کار بندیم تا با تکیه بر تخصص، منابع و تدبیر داخلی حرکت مطلوبی را در جهت رسیدن به آرمان‌های اقتصادی و شکوفایی اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.

به گزارش ایلنا از شیراز، علی راستگو که در جلسه شورای عالی بسیج کارگری سخن می‌گفت، با تأکید بر پرهیز از شعار در حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: با عملیاتی کردن شعار‌ها می‌توان زمینه افزایش اعتماد عمومی را نیز فراهم کرد.

راستگو با اشاره به بازدیدی که از شهرک صنعتی شیراز داشته است، افزود: در جریان این بازدید‌ها مشاهده کردیم که ۵۰ درصد کارخانه‌ها در حالت نیمه تعطیل قرار گرفته‌اند و با کوچک‌ترین رکودی اولین تعدیلات در بخش نیروی کار صورت می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی باید با وحدت و انسجام کارگر و کارفرما به سمت عملیاتی کردن برنامه‌های اقتصادی قدم برداریم و به کسانی که در جهت تولید حرکت می‌کنند، اعتماد کنیم تا مسائل و مشکلات تولید مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز