خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ(ع) صورت گرفت؛

تشرف ۵۰ کاروان از مساجد فارس به بارگاه احمدبن موسی(ع)

کد خبر : ۲۰۰۷۰۸

اصحاب مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس همزمان با ۶ ذیقعده، روز بزرگداشت احمد بن موسی(ع)، در قالب کاروان‌های زیارتی پیاده «کوچ عاشقانه» با همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به سمت بارگاه ملکوتی این امامزاده واجب التعظیم در حال حرکت هستند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از ورود و تشرف ۵۰ کاروان پیاده در قالب کاروان‌های «کوچ عاشقانه» همزمان با ۶ ذیقعده، روز بزرگداشت احمد بن موسی(ع) به این آستان مقدس خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، امروز(۱۰شهریور) در حاشیه ورود ۵۰ کاروان پیاده حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) از کانون‌های مساجد استان گفت: اصحاب مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس همزمان با ۶ ذیقعده، روز بزرگداشت احمد بن موسی(ع)، در قالب کاروان‌های زیارتی پیاده «کوچ عاشقانه» با همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به سمت بارگاه ملکوتی این امامزاده واجب التعظیم در حال حرکت هستند.

وی با اشاره به ورود برخی از کاروان‌ها خاطرنشان کرد: کاروان عاشقان خاندان اهل بیت(ع) از شهرستان‌های خرم بید، خنج، خرامه، نی ریز، شیراز، استهبان، بوانات، داراب، ارسنجان، اقلید، جهرم، زرین دشت، فراشبند، فسا، کوار، لارستان، مرودشت، لامرد، داریون، زرقان و خفر تاکنون به شیراز رسیده‌اند.

سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس از برپایی ایستگاه صلواتی توزیع شربت به کاروان‌های حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و افزود: این ایستگاه در محل دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس در کوی زهرا برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۶ امروز کاروان‌ها از مسیر‌های چهار گانه میدان الله، جاده بوشهر، دروازه قرآن و جاده سپیدان به طرف بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ(ع) حرکت و در برنامه‌های آن استان مقدس شرکت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز