خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه آمل:

مشکل زباله آمل مقطعی حل شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۷۲

با توجه به حجم عظیم دپوی زباله در محل عمارت با رایزنی‌های متعدد مسئولان شهری و استانی مشکل زباله آمل و شهرهای اطراف حل شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل خبرداد: مشکل دپوی زباله آمل به صورت مقطعی حل شد.

به گزارش ایلنا از آمل، غلامحسین شفیع‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از آمل با بیان اینکه با توجه به حجم عظیم دپوی زباله در محل عمارت با رایزنی‌های متعدد مسئولان شهری و استانی مشکل زباله آمل و شهرهای اطراف حل شد، یادآور شد: این شهرستان به اضافه ۷ شهر اطراف آمل چندین سال زباله‌های شهری خود را در محور هراز دپو می‌کردند.

وی با اعلام اینکه پس از گذشت ۳۵ سال از دپو و دفع زباله در این محل متاسفانه عمارت دیگر پاسخگوی دپو نبوده است، اذعان داشت: این عمارت بدلیل نزدیکی به رودخانه هراز هم‌اکنون شیرابه‌های صنعتی و زباله به سمت این رودخانه بزرگ راه یافته است.

شفیع‌زاده با تاکید براینکه وجود این شیرابه‌ها موجب نگرانی مسئولان شهری، شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل شد، اظهار داشت: در این راستا جلسات متعددی با معاونان استاندار و شخص استاندار مازندران انجام گرفت که پس از تلاش‌های بسیار به نتیجه رسیده است.

این مسئول بیان داشت: در آخرین بررسی این مساله مهم به اتفاق رئیس کل دادگستری مازندران در محل دفن زباله مقرر شد که برای رفع این مشکل به صورت کارشناسانه انجام و مورد پیگیری شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تصمیم گرفته شد تا در مکان عمارت حدود حداکثر ۱۰ متر دیوار حایل احداثشود، تصریح کرد: برای جلویگری از شیرابه‌های صنعتی نیز قرار شد تا عمق چهار مترمربع گودبرداری شده تا این شیرابه‌ها در این گودال ریخته شود.

شفیع‌زاده با اشاره به زمین بلده برای دفن زباله خاطرنشان کرد: در این مورد با کارشناسی استاندار مازندران و عوامل محیط زیست مازندران در حال بررسی است که در غیر عدم نتیجه مثبت بدنبال زمین دیگری از سوی استاندار انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز