خبرگزاری کار ایران

سید محمد موسوی:

دانشجویان پیام نور توانمندی‌های ورزشی منحصر به فردی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۵۰

دانشگاه‌های پیام نور کشور، توانمندی‌ها و ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف دارند که بخش ورزشی، عرصه مناسبی است تا این توانمندی‌ها را به منصه ظهور برسانند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: طی روزهای اخیر نیز دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور زنجان با حضور در المپیاد کشوری وزارت علوم در رشته بدمینتون به مقام نخست دست یافتند که این نشان از توانمندی ورزشکاران این دانشگاه است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید محمد موسوی در آئین افتتاحیه مسابقات قهرمانی فوتسال دختران دانشگاه‌های پیام نور کشور با تبریک دهه کرامت افزود: بسیار خرسندیم که این رخداد نشاط آور و حرکت ورزشی مصادف با چنین ایام مبارکی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: عرصه‌های ورزشی، بستر مناسبی را فراهم آورده است تا از این طریق میان دانشجویان سراسر کشور تبادل فرهنگی صورت گرفته و انگیزه و شادابی آن‌ها افزایش یابد.

موسوی گفت: ورزش کردن به خودی خود، موجب ایجاد نشاط در وجود آدمی می‌شود که شرکت در مسابقات کشوری و حضور در میان استان‌های دیگر در قالب تیم‌های ورزشی این نشاط را دو چندان می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به میزبانی این استان خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور استان زنجان مفتخر بوده طی سال‌های اخیر میزبان چندین رویداد ورزشی باشد که برگزاری این مسابقات و برنامه‌ها با تلاش‌های شبانه روزی ستاد اجرایی مسابقات امکان پذیر شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان ورزشکار دانشگاه پیام نور استان زنجان به دفعات و با حضور در رقابت‌های کشوری توانمندی و شایستگی‌های خود را به منصه ظهور گذاشته و برای این استان افتخار آفرینی کرده‌اند، افزود: طی روزهای اخیر نیز دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور زنجان با حضور در المپیاد کشوری وزارت علوم در رشته بدمینتون به مقام نخست دست یافتند که این نشان از توانمندی ورزشکاران این دانشگاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز