خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی در گفت و گو با ایلنا:

تولیدات فرآورده‌های گوشتی یک سوم سال ۸۹ شده است / ۵۰ درصد تعدیل نیرو داشته ایم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۳۲

امسال هیچ ثبت سفارشی برای واردات گوشت صورت نگرفته است و در حال حاضر ثبت سفارش‌های سال ۹۲ در انبارها باقی مانده که اکثر آنها از هند و برزیل وارد کشور شده‌اند و تا یکسال تاریخ انقضاء دارند.

مدیرعامل تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی از کاهش تولید فرآورده های گوشتی(سوسیس و کالباس) نسبت به سالهای خبر داد.

سیدمحمد موسوی، مدیرعامل تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت بازار فراورده‌های گوشتی، اظهار داشت: پس از هدفمند کردن یارانه‌ها در فاز اول مشکلات ما آغاز شد و واسطه ها و شبه دولتی ها به بازار فرآورده های گوشتی وارد شدند به گونه ای که در حال حاضر میزان تولیدات فراورده‌های گوشتی به یک سوم سال ۸۹ رسیده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۵۰ درصد از نیروهای فعال در این حوزه تعدیل شده‌اند که اکثر آنها نیروهای موقتی بودند.

مدیرعامل تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی با اشاره به واردات گوشت، گفت: امسال هیچ ثبت سفارشی برای واردات گوشت صورت نگرفته است و در حال حاضر ثبت سفارش‌های سال ۹۲ در انبارها باقی مانده که اکثر آنها از هند و برزیل وارد کشور شده‌اند و تا یکسال تاریخ انقضاء دارند.

موسوی در مورد قیمت‌ها نیز گفت: در اواخر سال ۹۲ بین ۱۰ تا ۱۵ درصد نرخ‌ها افزایش پیدا کرد و امسال به دلیل رکود در بازار هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت اما میانگین قیمت‌ سوسیس و کالباس هر کیلو ۱۵ هزار تومان است که این نرخ نیز خریدار محدودی دارد و در کل میزان خریدها بسیار کاهش پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز