خبرگزاری کار ایران

ایران‌خودرو، خودروهای سمند مدل ۹۲ را برای بررسی سیستم " ایربگ " فراخواند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۰۴

بازدید فنی و بررسی خودروها توسط کارشناسان مستقر در نمایندگی ها انجام شده و هزینه های این فراخوان نیز به عهده گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود.

ایران‌خودرو، خودروهای سمند مدل ۹۲ را برای بررسی سیستم " ایربگ " فراخواند.

به گزارش ایلنا، این شرکت از مالکان خودروهای سمند LX مدل ۹۲ خواسته به آدرس اینترنتی www. ikco. com مراجعه کرده و در صورتی که شماره شاسی خودروهای آنها در لیست فراخوان باشد، به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز شرکت مراجعه کنند.

فراخوان انجام شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تضمین کیفیت و رفع شبهات آتی و در جهت رضایت مندی و اهمیت به مشتریان صورت گرفته است.

این شرکت از دارندگان و مالکان خودروهای سمند «ال. ایکس» مدل ۱۳۹۲ خواسته به آدرس اینترنتی www. ikco. com مراجعه کرده و در صورتی که شماره شاسی خودروهای آنها در لیست مشمولین فراخوان باشد، به نزدیک ترین نمایندگی مجاز ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

براساس این فراخوان، بازدید فنی و بررسی خودروها توسط کارشناسان مستقر در نمایندگی ها انجام شده و هزینه های این فراخوان نیز به عهده گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود.

گفتنی است، فهرست خودروهای این فراخوان در فایل ضمیمه موجود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز