خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان جهان - لهستان؛

سرمربی ایتالیا: نتایج گروه چهارم تعیین کننده قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۹۶

تیم های گروه چهارم تعیین کننده اند. به نظرم نتایج این گروه سرنوشت مسابقات را روشن می کند. امیدوارم ایتالیا نتیجه خوبی بگیرد. چهار ماهی است که برنامه های مان را شروع کرده ایم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: نتیجه گروه چهارم مسابقات قهرمانی جهان سرنوشت این دوره از رقابت ها را تعیین می کند.

به گزارش ایلنا، مائورو بروتو در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات گروه D والیبال قهرمانی جهان، افزود: همه باید خوشحال باشیم که اینجا دور هم جمع شده ایم و قهرمانی جهان را برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات خیلی سختی پیش رو داریم، گفت: تیم های گروه چهارم تعیین کننده اند. به نظرم نتایج این گروه سرنوشت مسابقات را روشن می کند. امیدوارم ایتالیا نتیجه خوبی بگیرد. چهار ماهی است که برنامه های مان را شروع کرده ایم. خیلی وقت بود منتظر شروع این مسابقات بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک نیز در این نشست خبری گفت: سال هاست در این مسابقات شرکت نکردیم. برای رسیدن به لهستان خیلی زحمت کشیدیم. حالا هم خیلی خوشحالیم که اینجا هستیم.

دومینیکن باینز تصریح کرد: اگر به رده بندی جهانی نگاه کنیم، مشخص می شود که در سخت ترین گروه این دوره از رقابت ها قرار داریم. اصلا معلوم نیست چه اتفاقی می افتد و رده بندی نهایی چطور رقم می خورد. کسی چه می داند شاید ما همه را غافلگیر کردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: گروه d، قوی ترین گروه این دوره مسابقات است. هر ۶ تیم شانس صعود به دور دوم را دارند.

بیرارلی افزود: با این حال تیم ایتالیا سعی می کند روی کار خودش تمرکز کند تا به نتیجه مطلوب برسیم. در این شرایط مسابقات سختی داریم و راهی طولانی تا پایان رقابتها نیز در پیش داریم.

فرانک دپستل کاپیتان بلژیک گفت: خیلی وقت است که در رقابت های قهرمانی جهان شرکت نکرده ایم. حضور در این مسابقات افتخار بزرگی است. در بازی های آینده چیزی برای از دست دادن نداریم و خیلی امیدواریم که سورپرایز گروه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز