خبرگزاری کار ایران

دادستان آمل تاکید کرد؛

کاهش استفاده از روند قارچ‌گونه شبکه‌های اجتماعی صهیونیست‌ها در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۹۴

باید در حوزه تبادل سایبری اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی از روند قارچ‌گونه تمایلات استفاده از برنامه‌های صهیونیستی کاهش یابد.

دادستان شهرستان آمل تاکید داشت: باید در حوزه تبادل سایبری اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی از روند قارچ‌گونه تمایلات استفاده از برنامه‌های صهیونیستی کاهش یابد.

به گزارش ایلنا از آمل، علی طالبی در یادواره ۷۲ تن از شهدای روستای گزناسرا بخش لاریجان آمل با بیان اینکه خون مقدسی که از بدن شهدا خارج شده برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند، یادآور شد: تفکر هدیه‌ای است که خداوند به انسان‌ها داده است.

وی با تاکید بر اینکه باید به کار بزرگ شهدا فکر کرد و از رفتار آنان الگوی زندگی گرفت، ابراز داشت: شهدا خون پاک خود را به پای جمهوری اسلامی ایران فدا کرده‌اند.

طالبی بیان داشت: امنیت داخلی و خارجی کشور به برکت خون همین شهدا است.

دادستان شهرستان آمل با بیان اینکه قرن بیست و یکم عصر انفجار اطلاعات و فناوری است، اظهار داشت: باید در حوزه تبادل سایبری اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی از روند قارچ‌گونه تمایلات استفاده از برنامه‌های صهیونیستی کاهش یابد.

وی یکی از شبکه‌های اجتماعی پایگاه و سرورش را مستقر در تلاویو بیان و عنوان کرد: کشور ژاپن این شبکه اجتماعی را میلیون‌ها دلار خریداری کرده است ولی هیچگاه صهیونیست‌ها نگذاشته‌اند که تجهیزات فیزیکی این شبکه اجتماعی به کشور ژاپن منتقل شود.

وی با اعلام اینکه این شبکه اجتماعی هر ۳۱ روز اطلاعات فی‌ما بین کاربران را به سازمان اطلاعاتی اسرائیل انتقال می‌دهد، اذعان داشت: همگان باید با فناوری‌های روز دنیا آشنا باشند و در شبکه‌های اجتماعی نباید عکس‌های خانوادگی، شخصی و اطلاعات فردی منتشر شود.

طالبی گفت: در خیلی از موارد میزان نفوذ شبکه‌های اجتماعی در نظام خانواده باعثگسست و از هم ریختگی نظام خانواده‌ها شده است.

دادستان عمومی و انقلاب آمل تاکید داشت: خانواده‌ها باید کاملا هوشیار و آگاه از فناوری‌های روز دنیا باشند و فرزندان از گوشی‌های هوشمند به طور کنترل شده استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز