خبرگزاری کار ایران

بمنظور مقابله با دلالان و سودجویان؛

هرگونه نقل و انتقال زمین صنعتی خارج از شرکت شهرکهای صنعتی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۹۱

بمنظور مقابله با دلالان و سودجویان، انجام هرگونه نقل و انتقال زمین صنعتی بدون مجوز شرکت شهرکهای صنعتی استان، ممنوع است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: بمنظور مقابله با دلالان و سودجویان، انجام هرگونه نقل و انتقال زمین صنعتی بدون مجوز شرکت شهرکهای صنعتی استان، ممنوع است.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی با اشاره به لزوم همآهنگی با شرکت استانی درخصوص هرگونه نقل و انتقال زمین اظهار داشت: متأسفانه تاکنون در بعضی از شهرکها و نواحی صنعتی، کسانی بدنبال سوء استفاده از زمین و سودجویی هستند و بدون توجه به اهمیت موضوع و بدون همآهنگی و نظارت شرکت، اقدام به نقل و انتقال زمین می نمایند که این امر منجر به بروز مشکلات عدیده ای گردیده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: بهمین منظور و در راستای جلوگیری از دلال بازی و در جهت آشنایی بیشتر متقاضیان و سرمایه گذاران با قوانین و مقررات بخش تولید در شهرکها و نواحی صنعتی، لازم است کلیه مراحل قانونی مربوط به نقل و انتقال، در شرکت انجام گیرد.

سید مصطفی موسوی تصریح کرد: تمامی موارد مربوط به نقل و انتقال زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان، خارج از شرکت، وجاهت قانونی ندارند و آندسته از اشخاصی که تمایل به سرمایه گذاری در بخش تولید و صنعت دارند با مراجعه به شرکت، نسبت به خرید و فروش اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز