خبرگزاری کار ایران

واعظی در دیدار با وزیر قطری:

شبکه ملی اطلاعات یکی از راه‌های سالم سازی فضای اینترنت است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۷۷

در دیدار وزیر ارتباطات کشورمان با خانم حصاء الجابر وزیر ارتباطات قطر دو طرف بر گسترش همکاری های دو جانبه تاکید و همتای قطری از واعظی به منظور حضور در اجلاس تلکوم ۲۰۱۴ که در قطر برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورد.

وزیر ارتباطات کشورمان در دیدار با همتای قطی خود درباره دغدغه مشترک دو کشور درباره تاثیر اینترنت بر جوانان گفت: شبکه ملی اطلاعات یکی از راه های سالم سازی و گامی در جهت فرهنگ سازی برای استفاده مناسب از اینترنت است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، در دیدار وزیر ارتباطات کشورمان با خانم حصاء الجابر وزیر ارتباطات قطر دو طرف بر گسترش همکاری های دو جانبه تاکید و همتای قطری از واعظی به منظور حضور در اجلاس تلکوم ۲۰۱۴ که در قطر برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورد.

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با خوشامدگویی به همتای قطری و تاکید بر آمادگی دولت ایران بر گسترش روابط دوستانه با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای مسلمان و برادر، ابراز امیدواری کرد با تبادل هیات های عالیرتبه میان دو کشور، همکاری های فیمابین هر چه بیشتر توسعه یابد.

دکتر واعظی با اشاره به مشترکات فرهنگی، تاریخی و دینی فراوان دو کشور، این مشترکات را زمینه ساز همکاری های تجاری و اقتصادی بیشتر دو کشور دانست و با ابراز خرسندی از پیشرفت های قابل ملاحظه کشور دوست و برادر قطر، با بیان پیشرفت های ایران در حوزه ict برای مبادله تجربیات و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با کشور قطر اعلام آمادگی کرد.

وی در ادامه ابراز امیداوری کرد که وزیر ارتباطات قطر فرصت کافی جهت آشنایی با تجربیات و دستاوردهای کشورمان در زمینه بانکداری الکترونیک، امنیت سایبری و فناوری اطلاعات پیدا کند.

وزیر ارتباطات قطر نیز در این دیدار به نمایندگی از دولت قطر، از دکتر واعظی به منظور حضور در اجلاس تلکوم ۲۰۱۴ که در قطر برگزار می شود، دعوت به عمل آورد.

خانم الجابر پس از بازدید از موزه ارتباطات و دیدار با مهری مدیرعامل شرکت پست، و بیان موارد متنوعی برای همکاری های پستی دو کشور، یکی از دغدغه های مشترک را تاثیر اینترنت بر جوانان و حمایت دولت از شرکت های کوچک برشمرد و خواستار تشریح برنامه های وزارت در این خصوص شد.

واعظی در تشریح برنامه های دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از شرکت های کوچک دانش بنیان، شبکه ملی اطلاعات را یکی از راه های سالم سازی فضای اینترنت برشمرد و این شبکه را گامی در جهت فرهنگ سازی برای استفاده مناسب از اینترنت اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز