خبرگزاری کار ایران

مسابقات تکواندوی گرندپریکس– قزاقستان؛

خدابخشی در فینال / استیون لوپز حریف فینال تکواندوکار ایرانی

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۲۴

مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن ۸۰ - کیلوگرم کشورمان با شکست نماینده فرانسه راهی مرحله فینال شد.

در ادامه دومین روز از مسابقات گرندپریکس قزاقستان، مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن ۸۰ - کیلوگرم کشورمان با شکست نماینده فرانسه راهی مرحله فینال شد.

به گزارش ایلنا، دومین دوره مسابقات گرندپریکس در سال ۲۰۱۴ از صبح روز(جمعه) در " آستانه " قزاقستان آغاز شد. این رقابتها در کلاس G۴ برگزار و ۲۰۶ تکواندوکار رنکینگ دار المپیکی از ۵۰ کشور، برای افزایش امتیازات خود در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل به مدت ۳ روز مبارزاتشان را پیگیری خواهند کرد.

امروز(شنبه) و در ادامه دومین روز این مسابقات، مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن ۸۰ - کیلوگرم(وزن سوم المپیک) در مرحله نیمه نهایی به مصاف " توران مایزرون " از فرانسه رفت و ۹ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد. این تکواندوکار فرانسوی، برنز مسابقات گرندپریکس چین و عنوان نایب قهرمانی اروپا را در کارنامه خود دارد.

تکواندوکار شایسته کشورمان پیش از این " وون جانگ هون " از کره جنوبی(قهرمان نوجوانان جهان و قهرمان بزرگسالان آسیا)، " سباستین کریسمیچ " از آرژانتین(قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و دارنده مدال برنز گرندپریکس چین) و " آنتون کاتکوف "(دارنده مدال برنز جهان) را به ترتیب با نتایج ۸ بر صفر، ۶ بر یک و راند طلایی از پیش رو برداشته بود.

مهدی خدابخشی قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۴، در مرحله فینال و برای کسب مدال طلا باید با " استیون لوپز " از آمریکا، پرافتخارترین تکواندوکار جهان(۵ عنوان قهرمانی جهان و ۲ مدال طلا و یک مدال برنز المپیک) مبارزه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز