خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

بازگشایی محور سوادکوه قائم شهر تا پایان سال / فضای سبز استان مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۲۰

با توجه به اینکه راههای مواصلاتی در استان مازندران جزء محورهای پرتردد است، باید تلاش کنیم طرحهای نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

استاندار مازندران گفت: با توجه به اینکه راههای مواصلاتی در استان مازندران جزء محورهای پرتردد است، باید تلاش کنیم طرحهای نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " ربیع فلاح جلودار " در مراسم کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح شهید مهدوی با بیان اینکه بیش از ده هزار کیلومتر راه در استان وجود دارد که با توجه به زیرساختهای محدود در این بخش و ترافیک بالا باید تلاش کنیم طرح های نیمه کاره به اتمام برسد.

وی ادامه داد: ۱۰۰ درصد بودجه راه سوادکوه به قائم شهر تخصیص داده شد و این راه مواصلاتی تا پایان سال بازگشایی خواه شد.
استاندار مازندران به پل سراه شهید مهدوی اشاره و تصریح نمود: این پل محل ورود میلیونها مسافر است و پیشانی این منطقه محسوب میشود و از مسئولین مرتبط با این پروژه خواست تا گزارشات را بصورت هفتگی ارائه دهند.

فلاح با بیان اینکه هزینه این پروژه از محل بودجه ملی و شهرستانی تامین می شود تاکید کرد: باید تلاش نمود تا پایان سال جاری این پروژه به بهره برداری برسد.

وی به فضای سبز موجود در استان اشاره کرد و اذعان داشت: فضایی که در حال حاضر بعنوان فضای سبز شهری و بین شهری وود دارد، مطلوبیت ندارد و در شأن استان مازندران نیست.

فلاح خاطر نشان کرد: ایجاد و مراقبت از فضای سبزی تعهدی است که توسط مسئولین باید انجام شود تا مازندرانی شاداب و زنده داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز