خبرگزاری کار ایران

در پایان نخستین روز کاراته‌وان ژاپن؛

۳ کاراته‌کای ایران راهی فینال شدند / دوستی و علیپور هفتم شدند!

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۸۵

پنجمین مرحله لیگ جهانی(کاراته‌وان) با حضور ۳۱۹ کاراته‌کا از ۴۵ کشور از صبح امروز در اوکیناوای ژاپن برگزار شد

در پایان نخستین روز از پنجمین مرحله لیگ‌جهانی(کاراته‌وان)، ۳ کاراته‌کا به فینال رسیدند، یک عنوان پنجمی و دو مقام هفتمی برای تیم ایران بدست آمد.

به گزارش ایلنا، پنجمین مرحله لیگ جهانی(کاراته‌وان) با حضور ۳۱۹ کاراته‌کا از ۴۵ کشور از صبح امروز در اوکیناوای ژاپن برگزار شد که در وزن ۶۰ - کیلوگرم، امیر مهدی‌زاده با غلبه بر حریفانی از ژاپن، چین‌تایپه، استرالیا و ژاپن فردا در فینال باید مقابل " بروس داگلاس " برزیلی مبارزه کند.

در وزن ۶۷ - کیلوگرم، حسین سمندر پس از استراحت در دور نخست، کاراته‌کاهایی از ژاپن، ترکیه و استرالیا را برد و راهی فینال شد. او در دیدار پایانی به مصاف " هیروتو شینوهارا " ژاپنی می‌رود.

در وزن ۷۵ - کیلوگرم، سعید حسنی‌پور پس از پیروزی برابر ویتنام و مکزیک، در مبارزه سوم مقابل حریف ژاپنی شکست خورد و با توجه به راه نیافتن این حریف به فینال، حسنی پور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در همین وزن بهمن عسگری در مبارزه نخست مقابل حریف ژاپنی در هانتی مغلوب شد، در جدول شانس مجدد هم ابتدا چین‌تایپه را مغلوب کرد، سپس نماینده مکزیک را شکست داد، اما در مبارزه سوم مقابل کاراته‌کای ترکیه‌ای نتیجه را واگذار کرد و به عنوان پنجمی رسید.

در وزن ۵۰ - کیلوگرم بانوان نسرین دوستی در مبارزه نخست برابر حریف ترکیه‌ای شکست خورد، او در جدول شانس مجدد هم برابر نماینده چین تایپه در هانتی مغلوب شد و به عنوان هفتمی رسید.

در وزن ۶۱ - کیلوگرم بانوان فاطمه چالاکی نمایندگان ژاپن، برزیل، لوکزامبورگ و ژاپن را از پیش رو برداشت تا به فینال پیکارها راه یابد. او در فینال با " سومیا مایومی " ژاپنی مبارزه می کند.

در همین وزن رزیتا علیپور در مبارزه نخست مقابل سومیا مایومی(حریف چالاکی در فینال) نتیجه را واگذار کرد و در جدول شانس مجدد هم مقابل کاراته‌کای ایتالیایی شکست خورد و به عنوان هفتمی رسید. فینال تمامی اوزان فردا(یکشنبه ۹ شهریور ماه) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز